1

Onderwerp: niet 1 maar een heel kennel

op mijn hyves viel de kerst hond zo in de smaak dat ik het niet kon bij houden om ze te maken dus organiseerde ik een avond zelf freubelen
nog steeds n.a.v de anneke how to thanks again...

http://i45.tinypic.com/6qfvrc.jpg
de avond was geslaagd en iedereen vond het geweldig de wauw factor was erg hoog

2

Re: niet 1 maar een heel kennel

Wauw, leuk om er zo'n hoop bij elkaar te zien

3

erg geslaagde resultaten.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

4

Wat zijn ze leuk geworden! :Y

Denk alleen niet dat mijn moeder de how to had geplaatst om er een workshop van te maken! O-)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

5

severn schreef:

Denk alleen niet dat mijn moeder de how to had geplaatst om er een workshop van te maken! O-)

Uhm....... ik vind een workshop of een freubelavond toch wel een groot verschil hoor.

Maare, prachtige taarten!

Groetjes San

6

Sannn schreef:
severn schreef:

Uhm....... ik vind een workshop of een freubelavond toch wel een groot verschil hoor.

Ligt er aan er ook nog aan verdiend word. En als er al aangegeven word dat de aanvragen niet meer bij te houden waren heb ik toch echt het gevoel dat dit het geval was.
Dan mag ik dat toch eerlijk zeggen?

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

7

Trouwens wil er geen discussie van maken, ik pm Riet hier zelf wel even over! ;)

8

Hoi Severn,

Natuurlijk mag je het wel eerlijk zeggen! Ik bedoel het ook niet aanvallend hoor. Maar onder freubelavond versta ik dat iedereen zijn eigen spullen mee neemt, of dat 1 persoon de inkopen doet, en dat alle kosten gedeeld worden.

Kan me natuurlijk wel voorstellen dat je zo iets hebt van HUH, als mensen geld verdienen aan jou/ jullie how to.

Groetjes San.

Groetjes San

9

Ik vind het er wel schattig uitzien allemaal zo bij elkaar.

Geweldig al die honden bij elkaar!

11

wat een leuk gezicht al die puppies bij elkaar....
ik wilde hem ook doen...maar weet niet of het nog in het schema past...mijn oudste vindt hem zooooooooooo schattig...dus wie weet later vandaag nog

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

Ze zien er heel erg leuk uit.

13

wat leuk om er zoveel bij elkaar te zien !

14

severn schreef:
Sannn schreef:
severn schreef:

Ligt er aan er ook nog aan verdiend word. En als er al aangegeven word dat de aanvragen niet meer bij te houden waren heb ik toch echt het gevoel dat dit het geval was.
Dan mag ik dat toch eerlijk zeggen?

ik heb op bestelling 5 honden gemaakt maar voor deze freubelavond heb
ik heb er niet aan gedacht om vooraf toestemming te vragen ik heb wel al een mailtje gekregen van severn en deze beantwoord.
voor ale duidelijkheid dit was geen oficiele workshop en heb hier geen cent aan verdiend wel een hoop lol alle twee mijn zussen waren er ook en hebben voor kerstavond ook een pupie gemaakt verder waren het vriendinnen en hebben we een hoop lol gehad mijn zus was bang dat zij als enige met een cavia naar huis ging hahahaha ze zag het niet zitten dat ook zij een hond als eindresultaat kreeg

nogmaals anneke bedankt we hadden dankzij jou howto een geweldige avond

15

We hebben inderdaad met elkaar gemaild en er is een hoop duidelijk geworden! :Y
En toestemming was natuurlijk niet nodig, het stuite even tegen de borst omdat we momenteel ervaren dat sommige van onze taarten door anderen als workshop gebruikt worden.
Maar dat was hier dus kennelijk niet het geval!! ;)

16 Laatst bewerkt door rietdhg (26-12-2009 11:45)

:)

17

Riet en Severn... :)

Riet, Ik ben nu toch wel ff benieuwd of je zus nu wel of niet met een Cavia naar huis ging. Hihi. Ondanks dat de How to super goed en duidelijk is, kan het zijn dat je zus geen gewillige vingertjes had....:|

Groetjes San

18

Sannn schreef:

Riet en Severn... :)

Riet, Ik ben nu toch wel ff benieuwd of je zus nu wel of niet met een Cavia naar huis ging. Hihi. Ondanks dat de How to super goed en duidelijk is, kan het zijn dat je zus geen gewillige vingertjes had....:|

hahah nee hoor ook mijn zus die helemaal niet creabea is ging met een hond naar huis hahahahah het was ook voor degene die helemaal niet creatief waren en zelf nog nooit een taart hadden gemaakt heel goed te doen