Onderwerp: Kerstman, kerstkoekhuis en meer
Zo, tweede kerstdag is een lekker relaxte dag voor mij
We spelen spelletjes met zijn allen en de kindertjes koken samen met ons het kerstdiner...Dus er staat pizza en spaghetti met balletjes op het menu straks
Manlief leert de kinderen Mah jongh en dat kun je maar met zijn vieren spelen, dus ik 'mag' niet meedoen *) (ik hou niet van spelletjes
) En dus heb ik even de tijd om mijn kerstzoetigheden te showen 
Eerst het koekhuis:
Niet alleen het maken was erg leuk, ook het slopen was heel leuk om te zien
Eerst gisteravond bij het kerstdiner bij mijn vader. Daar stond hij op de kindertafel en 5 kindertjes vielen er enthousiast op aan
Daarnet hebben we er het ontbijt mee afgesloten. De koek was wat zacht geworden, maar smaakte nog goed. (het is overigens gingerbread)
Deze kerstman was voor kerstavond.

Omdat ik daar ook zelf van ging eten, heb ik er mijn favoriete vruchten, frambozen, ingedaan. Verder gevuld met frambozenjam en slagroom, getrempeerd met amaretto en afgesmeerd met koffiekaneelcreme. Het was overigens een chocoladebiscuit. En omdat ik niet kon kiezen waar ik meer zin in had, rolbare chocolade of marsepein, heb ik beide gecombineerd in de bekleding
Hij was echt heerlijk, ik heb nog een stukje in de koelkast 
Verder nog twee taartjes die ik heb weggegeven:
Sneeuwmannen voor mijn lieve hulp, die al 11 jaar over de vloer komt. Het is een biscuit gevuld met koffiekaneelcreme en kersenvlaaivulling:

Tot slot kerstklokken voor de oppas (een amandelcake)

Groetjes en ik wens alle forummers heel fijne dagen met veel liefde en vrolijkheid