1 Laatst bewerkt door anne-taarten (23-12-2009 19:47)

Onderwerp: Wat is de mooiste manier om een foto in de taart te verwerken?

Binnenkort wordt mijn dochter 5 jaar. Ik had me erop verheugd om een zeemeermin taart te maken voor haar...maar het werd een hello kitty.....eh winter......Tiara....eh zeemeermin......ohnee een K3 taart met foto van de nieuwe k3. Liefst eigenlijk alleen Josje, maar alle 3 is ook goed.
Jammer, want ik vind een boetseersel juist leuk om te maken of een puzzelplaatje...maar zij wil persee K3 zoals ze zijn...geen K3 boetseren dus!

Nou ja, ik heb al een leuk ovaal plaatje van K3......maar hoe kan je zo'n foto nou op de mooiste manier op je taart verwerken.
Iemand ideeen of leuke voorbeelden??

Groetjes Anne

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: Wat is de mooiste manier om een foto in de taart te verwerken?

Misschien kan je een omhoogstaande fotolijst op de taart maken. Dan hebben jullie beide je zin. Jij hebt kunnen boetseren, en zij heeft haar echte K3 foto.

3

Ik zeg ook opstaande fotolijst. Ik heb laatst ook zoiets getracht te maken namelijk. Een voorkant met een uitgesneden ruimte voor de foto, en de achterkant dicht, het ging bij mij mis met het pootje aan de achterkant dat op de taart moest rusten. Dook zo de taart in.... en ik zag mijn lijstje wegzakken. Dus als je een pootje wilt maken zorg ervoor dat de onderkant een T is, hahahha! (Snap je het nog eigenlijk?)

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

4 Laatst bewerkt door Miss Pebble (26-12-2009 12:50)

Ik vind deze prinsesentaart van Wendy nog steeds een schitterend voorbeeld van verwerken van geprinte portretten, plaatjes, e.d.!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Oh, thnx voor jullie reaktie! Ik vindt die laatste van Petra echt helemaal mooi! Ja, die kan ik best een  beetje als voorbeeld gebruiken. Ze vindt alleen een foto van Josje namelijk ook leuk in de taart. Dus die is misschien wel leuk op deze manier aan de zijjkant.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!