1

Onderwerp: nog een mega muts met dank aan lonestar

geinspireerd van de taart van lonestar mijn boetseerkunsten laten nog wat te wensen over maar ben druk aan het oefenen. de 2 bovenop was ook nog een stunt die lag te drogen. opeens zie ik mijn kleine mannetje (16 maanden) ermee lopen en smakken dat ie deed. grrr daar ging mijn 2. snel een nieuwe gemaakt flink tylose door de marsepein en op de verwarming ermee. gelukkig was ie stevig genoeg om op de taart te zetten.

gevuld met aangevette slagroom en aardbeienjam.
http://94.100.120.105/823550001-823600000/823555801-823555900/823555834_5_1qWQ.jpeg

2

Re: nog een mega muts met dank aan lonestar

Ik zag hem al op je hyves voorbij komen, wat een leuke taart heb je ervan gemaakt!
Oei, dat was vast stressen om die 2!!! ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

3 Laatst bewerkt door Sonj@ (24-12-2009 22:39)

Re: nog een mega muts met dank aan lonestar

Oehhh Herkenbaar! Ik heb vorige keer een poging gedaan tot een striktaart..... Ik dacht dat ik ze 'veilig' had weggelegd.... NIET DUS :(  Lelle (hij heet Jelle) taart lekker'
hoor ik ineens....... Heeft hij gewoon een lus van mijn strik opgevr....... GRRRRR :(
Als hij nu een taart ziet zegt hij steeds: eerst vragen'' hahahaha :) :)

Leuke taart! Ook mijn oudste dochter is Mega fan, dus ook ik zal er vast wel een keertje aan moeten geloven!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!