1 Laatst bewerkt door Boska (24-12-2009 00:06)

Onderwerp: bake even stripes werken echt!!

Zomaar even melden omdat ik er blij mee ben.
Vandaag een 30x30 kapsel gebakken en hierbij bake even strips gebruikt. Geweldig, het kapsel werd overal even hoog en zag er prachtig uit. Joepie!! (nu alleen nog op 1e kerstdag vullen en bekleden ;))

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

2

Re: bake even stripes werken echt!!

Ik heb het net geprobeerd met een natte doek. Werkt ook erg goed!!

Moet je alleen niet vergeten je taart op een rooster te bakken!! :'(

Be not nobody! Be yourself!

3

Boska schreef:

Vandaag een 30x30 kapsel gebakken en hierbij backing stripes gebruikt. Geweldig, het kapsel werd overal even hoog en zag er prachtig uit. Joepie!! (nu alleen nog op 1e kerstdag vullen en bekleden ;))

Wat zijn backing stripes? Google komt niet echt ver............en ik kan ook wel zo'n mooi kapsel gebruiken.......

4

Karin09 schreef:
Boska schreef:

Vandaag een 30x30 kapsel gebakken en hierbij backing stripes gebruikt. Geweldig, het kapsel werd overal even hoog en zag er prachtig uit. Joepie!! (nu alleen nog op 1e kerstdag vullen en bekleden ;))

Wat zijn backing stripes? Google komt niet echt ver............en ik kan ook wel zo'n mooi kapsel gebruiken.......

O, dom zeg. Ik had het verkeerd opgeschreven. Het heet "Bake Even Strip" en is van Wilton.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

5

Tis aangepast hoor!

Enne, gefeliciteerd met je aankoop, volgens mij zijn ze fijn...Ik heb zelf laatst een theedoek doormiddengescheurd, opgerold en natgemaakt, dat werkte ook. Maar is wel een stuk lastiger vastzetten rond je bakblik :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Ik heb ze ook en ik ben ook heel blij met ze.