1

Onderwerp: hier is dan mijn eerste stapeltaart voor mijn dochtertje

dit is mijn 2 de taart maar mijn 1st stapeltaart dankzij charissa(droomtaarten) en vele van jullie hier is het mij aardig goed gelukt (vind ik zelf) mijn dochter wilde graag en blauw met witte taart met vlinders bloemen en een kroon nou dat heeft ze gekregen. ik heb mijn eerste taart bij charissa gemaakt (ze had al wel be biscuit) dus daar het ik leren bekleden met marsepein ging wel goed dus ik dacht nou voor mijn moeder dan maar mij 1ste taartje die ik alleen gemaakt hebt en klein bol taartje ook die was goed gelukt en ze vond hem er mooi en lekker...nou toen dacht ik gevulde cctjes voor de traktatie op de peuter dat was wel een hele zondagmiddag werk maar ook die zijn erg leuk geworden een ander moeder vond ze zo leuk en vroeg of ik er voor haar ook 20 wilde maken (nu al mijn eerste bestelling leuk) ik ben nu al verslaafd ben nu al de hele week elke avond bezig met bloemetjes maken en roosjes kan niet wachten tot er weer iemand jarig is hhaahhah...... moet wel zeggen dat ik het makkelijker en fijner vind om met marsepein te werken als met fondant dat is zo zacht en scheurt snel...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EQTSCHU8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SHM6ZJKZ.jpg

tips zijn welkom

Re: hier is dan mijn eerste stapeltaart voor mijn dochtertje

Erg mooi gedaan hoor!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

3

mooie taart, daa zal je dochter blij mee zijn

Lekker feestelijk rond.....

4

Dat is een hele mooie eerste stapel!

5

Leuk, en wat heerlijk veel bloemen.

6

Heel mooi! :Y

7

Gefeliciteerd met je dochtertje,de stapel ziet er heel leuk uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

leuk gedaan en mooie roosjes zeg!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

9

bedankt voor jullie reacties

groetjes kim,