Onderwerp: Mijn Diedelicious logo in dummy vorm!
Eindelijk dan toch de tijd genomen om mijn eigen logo eens in dummy te maken.. Dat was ik al voor de zomervakantie van plan, maar het is er allemaal niet van gekomen.
Mijn logo
De 'taart'
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn Diedelicious logo in dummy vorm!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eindelijk dan toch de tijd genomen om mijn eigen logo eens in dummy te maken.. Dat was ik al voor de zomervakantie van plan, maar het is er allemaal niet van gekomen.
Mijn logo
De 'taart'
Wat mooi! Wat leuk om je logo in het echt te zien.
Prachtig!
Ik vind het heel erg gaaf!
Leuk!
gr. Nicolette
Super mooi!
Ik zou willen dat ik zo'n mooi logo had;)
Leuk zeg!! Logo en dummy zouden ook zo bij mij kunnen passen!
Schandalig dat ik 'm op je hyve niet als zodanig herkend had...:o:o:o
Maarre, hij blijft mooi! En nu dat logo wat vaker gebruiken please, veel te leuk!
Schandalig dat ik 'm op je hyve niet als zodanig herkend had...:o:o:o
Maarre, hij blijft mooi! En nu dat logo wat vaker gebruiken please, veel te leuk!
Hahah geeft niets hoor!! Ik gebruik mijn logo inderdaad te weinig! Misschien binnenkort toch maar eens mijn avatar veranderen
Super (zowel logo als taart)!
Wat een leuk idee! super mooi gedaan!
erg mooi gedaan,mooie kleuren zo bij elkaar
wat een mooierd!! leuk logo ook!
Prachtig!!
Wil ik de mijne ook ooit nog eens maken (heb de dummies misschien al wel een jaar liggen )
wat leuk zeg.....
Echt super gemaakt!!! Ik vond het logo al leuk maar het eggie is nog veel leuker/mooier!
Mooie taart en leuk logo!
wat leuk gedaan zo zeg!!!
Wat gaaf zeg, superleuk!!!
Hele leuke logotaart
Jaja je avatar toch eens veranderen want je logo is een streling voor het oog!!!
Hij is echt heel erg leuk geworden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn Diedelicious logo in dummy vorm!