Onderwerp: Hoe gebruik ik deze uitstekertjes?
Ik heb deze bij de shop besteld, maar ik krijg de fondant met geen mogelijkheid in
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe gebruik ik deze uitstekertjes?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb deze bij de shop besteld, maar ik krijg de fondant met geen mogelijkheid in
ook niet als je de uitsteker/fondant insmeert met crisco? Of met een heel dunne naald?
Dun uitrollen en uitsteken en met een needle-pin (of kopspeld) bij een puntje loshalen en dan uit de vorm halen. Ik gebruik ze nog liever met het JEM roller pad, daar steek je ze in en rol je de rolfondant (evt. met tylose erdoor) er overheen. Dus eerst plakje rollen, erover leggen en dan over rolfondant + uitsteker rollen.
ik vind zelf dat bijna alle cutters van JEM niet werken met rolfondant zonder tylose. Ik dacht dat er ook in alle of in ieder geval bijna alle staat dat je met mexican paste moet werken.....
heb het even nagekeken, er staat in dat je met het recept van JEM zelf 'petal paste' moet werken. Maar het kan ook goed met fondant met tylose.
en bij sommige cutters kun je bij gewone fondant nog gebruik maken van folie, maar dat werkt dus niet bij alle cutters
Bedankt alvast! ik heb het gewoon zonder tylose geprobeerd omdat dat uitverkocht was in de webshop :-(, maar dat is dus blijkbaar wel belangrijk.
Ik zal het ook is met zo'n spelt proberen!
ik gebruik meestal huishoudfolie. dun fondant uitrollen..huishoudfolie erover...uitsteken...met de huishoudfolie trek je het zo uit het vormpje.
ik gebruik meestal huishoudfolie. dun fondant uitrollen..huishoudfolie erover...uitsteken...met de huishoudfolie trek je het zo uit het vormpje.
doe ik ook en het mislukt nooit meer. ook voor de patchworkcutters en andere uitstekers als tappits etc. groot succes en je vorm blijft schoon!
ik gebruik fondant met tylose en een kopseld. Gaat prima! Mochten ze toch niet loslaten dan leg ik ze even in de vriezer en dan lukt het vaak wel!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoe gebruik ik deze uitstekertjes?