1

Onderwerp: Pip polka dots blauw!

Wat een heerlijke taart om me op uit te leven. Voor het eerst met frostingsheets gewerkt. Vond het wel lastig om het strak op de taart te krijgen.

Onderste gevuld met bokkepootjescreme en zelfgemaakte dulce du leche en bovenste 2 met mokkacreme en dulce du leche.

Ook nog 10 bijpassende cc's gemaakt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DTLLELAB-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KJHKGSV4-D.jpg

Bedankt voor kijken en reageren!

Greetz Keet

2

Re: Pip polka dots blauw!

een mooie sjeike taart

Happiness is a cupcake!

3

Heel leuk! Heb je dan aan de achterkant een naadje van het frosting sheet? of hoe gaat dat?

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

heel erg mooi

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

5

mooie taart.. leuk zo'n dubbel parelrandje

Lekker feestelijk rond.....

6

Mooi strak zeg! Heb net je cc's zitten bewonderen. Prachtige combi!!!

leuk!

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

8

Leuke taart geworden! En is het toevallig zo dat de middelste taart een beetje geinspireerd is door mijn pip taart :P

Groetjes Laura!

9

Hee Keet,
Hij is werkelijk waar prachtig geworden! Super leuk printje ook van Pip.

10

wow gaaf zeg, mooi met die frosting sheet. ga eens kijken hoe dat dan weer werkt!

ik leer hier zoveel....

11

super zeg met die sheet!
Helemaal af.

12

Liekie schreef:

Heel leuk! Heb je dan aan de achterkant een naadje van het frosting sheet? of hoe gaat dat?

Ik heb wel 3 randjes! Heb daar de bruine tak overheen laten lopen naar de bovenste taart!

Greetz Keet

13 Laatst bewerkt door keet (21-12-2009 21:47)

Lautje. schreef:

Leuke taart geworden! En is het toevallig zo dat de middelste taart een beetje geinspireerd is door mijn pip taart :P

Hahaha wel een beetje! Klant begon over een piptaart en noemde daarbij het behang wat haar dochter op de kamer heeft. Of ik daar wat mee kon. Toen dacht ik gelijk aan een frosting sheet.

Toen ik het behang erop geplakt had, moest er echt een rand op de bovenkant. En toen heb ik jouw piptaart er even bij gepakt!

Hoe heb jij de frosting op de taart geplakt? Het is wel stug materiaal om er mooi op te krijgen.

Thanks voor inspiratie!

Greetz Keet

14

Boeltje schreef:

Hee Keet,
Hij is werkelijk waar prachtig geworden! Super leuk printje ook van Pip.

Thanks!!!!

Greetz Keet

15

Een hele mooie taart!

16

keet schreef:
Lautje. schreef:

Hahaha wel een beetje! Klant begon over een piptaart en noemde daarbij het behang wat haar dochter op de kamer heeft. Of ik daar wat mee kon. Toen dacht ik gelijk aan een frosting sheet.

Toen ik het behang erop geplakt had, moest er echt een rand op de bovenkant. En toen heb ik jouw piptaart er even bij gepakt!

Hoe heb jij de frosting op de taart geplakt? Het is wel stug materiaal om er mooi op te krijgen.

Thanks voor inspiratie!

Ja dat was ook mijn eerste keer dat ik het gebruikte, dus was ook even een gevecht :P Ik heb het met een klein beetje tylose lijm opgeplakt en ben het gewoon blijven glad strijken tot het netjes was. Maar ik had ook drie randjes hoor, want er moesten helaas net aan drie repen op.

Groetjes Laura!

17

Leuk gedaan!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

18

ik vind het een superleuk geheel zo :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

19

Ik vind het een hele leuke,vrolijke taart,leuke print rand.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl