Re: zwarte stapel met rode anemonen
Mooi! Ik ben gek op rood/zwart .
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwarte stapel met rode anemonen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooi! Ik ben gek op rood/zwart .
Poepiechique!
Krijg nachtmerries van zwarte taarten, nou ja, zwarte FONDANT-taarten. Deze ziet eruit alsof 't geen enkel probleem was met optillen en uit-elkaar-vallen van de fondant. Of marsepein?
Nou ja, hoe dan ook: ik vind 'm erg mooi geworden!
werkelijk schitterend
Errug mooi dat zwart en rood! Zelf zou ik niet kiezen voor een zwarte taart maar ik vind het wel heel erg sjiek staan!!!
Misschien moeten de linten een beetje meer omhoog? 'k weet niet heb zelf ook nog niet eerder met lint gewerkt.......
Poepiechique!
Krijg nachtmerries van zwarte taarten, nou ja, zwarte FONDANT-taarten. Deze ziet eruit alsof 't geen enkel probleem was met optillen en uit-elkaar-vallen van de fondant. Of marsepein?
Nou ja, hoe dan ook: ik vind 'm erg mooi geworden!
Het is zwarte marsepein, maar heb eigenlijk geen problemen gehad. Uitrollen op een beetje crisco! Bekleden ging net als alle andere taarten. Ik denk persoonlijk dat ik wit moeilijker vind dan zwart.
Errug mooi dat zwart en rood! Zelf zou ik niet kiezen voor een zwarte taart maar ik vind het wel heel erg sjiek staan!!!
Misschien moeten de linten een beetje meer omhoog? 'k weet niet heb zelf ook nog niet eerder met lint gewerkt.......
Het probleem met het lint is eigenlijk dat de onderkant dus blijkbaar niet helemaal recht naar beneden liep waardoor hij een beetje naar binnen viel (moeilijk uit te leggen). Misschien dat ik de volgende keer de bovenkant van de taart afsnij zodat de zijkant echt helemaal recht zijn.
Heel erg mooi en stijlvol!
wow! Mega chique is ie!
Heel stijlvol. Prachtige bloemen.
Wauw wat een prachtige taart!
toen ik in je titel "zwarte" stapel las, werd ik heel erg benieuwd, ziet er echt prachtig uit, en de bloemen zijn echt plaatjes! heel mooi!
wauw dit is echt een prachtige taart....schitterend
prachtige taart sjiek en een mooie kleuren combi!
Wauw, echt heel erg mooi. De bloemen zijn ook prachtig gedetailleerd gemaakt, zeg!
ontzettend gaaf! helemaal mijn smaak
wauwie mooie taart hoor, straalt echt klasse uit!
geweldig zeg!!! heerlijk zo'n zwarte taart, ben ik helemala weg van lekker gek
Een hele mooie taart zeg. Prachtige kleurencombi. Die bloemen zijn ook erg mooi.
Wauw,het ziet er geweldig mooi uit,toppie!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwarte stapel met rode anemonen