26

Re: zwarte stapel met rode anemonen

Mooi! Ik ben gek op rood/zwart :Y.

"Life begins where your comfortzone ends."

27

Poepiechique!
Krijg nachtmerries van zwarte taarten, nou ja, zwarte FONDANT-taarten. Deze ziet eruit alsof 't geen enkel probleem was met optillen en uit-elkaar-vallen van de fondant. Of marsepein?
Nou ja, hoe dan ook: ik vind 'm erg mooi geworden!

"Begin de dag met een dansje..."

28

werkelijk schitterend

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

29

Errug mooi dat zwart en rood! Zelf zou ik niet kiezen voor een zwarte taart maar ik vind het wel heel erg sjiek staan!!!
Misschien moeten de linten een beetje meer omhoog? 'k weet niet heb zelf ook nog niet eerder met lint gewerkt.......

30

Renaatje schreef:

Poepiechique!
Krijg nachtmerries van zwarte taarten, nou ja, zwarte FONDANT-taarten. Deze ziet eruit alsof 't geen enkel probleem was met optillen en uit-elkaar-vallen van de fondant. Of marsepein?
Nou ja, hoe dan ook: ik vind 'm erg mooi geworden!

Het is zwarte marsepein, maar heb eigenlijk geen problemen gehad. Uitrollen op een beetje crisco! Bekleden ging net als alle andere taarten. Ik denk persoonlijk dat ik wit moeilijker vind dan zwart.

31

smarianne schreef:

Errug mooi dat zwart en rood! Zelf zou ik niet kiezen voor een zwarte taart maar ik vind het wel heel erg sjiek staan!!!
Misschien moeten de linten een beetje meer omhoog? 'k weet niet heb zelf ook nog niet eerder met lint gewerkt.......

Het probleem met het lint is eigenlijk dat de onderkant dus blijkbaar niet helemaal recht naar beneden liep waardoor hij een beetje naar binnen viel (moeilijk uit te leggen). Misschien dat ik de volgende keer de bovenkant van de taart afsnij zodat de zijkant echt helemaal recht zijn.

32

Heel erg mooi en stijlvol!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

33

wow! Mega chique is ie!

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

34

Heel stijlvol. Prachtige bloemen.

Groet, Jolanda

35

Wauw wat een prachtige taart!

36

toen ik in je titel "zwarte" stapel las, werd ik heel erg benieuwd, ziet er echt prachtig uit, en de bloemen zijn echt plaatjes! heel mooi!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

37

wauw dit is echt een prachtige taart....schitterend

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

prachtige taart sjiek en een mooie kleuren combi!

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

39

Wauw, echt heel erg mooi. De bloemen zijn ook prachtig gedetailleerd gemaakt, zeg!

40

ontzettend gaaf! helemaal mijn smaak :D

41

wauwie mooie taart hoor, straalt echt klasse uit!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

42

geweldig zeg!!! heerlijk zo'n zwarte taart, ben ik helemala weg van :Y lekker gek :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

43

Een hele mooie taart zeg. Prachtige kleurencombi. Die bloemen zijn ook erg mooi.

Mijn taartjes bekijken? Ga dan naar http://www.hookedtocreativity.nl - nu meer dan alleen taarten!

44

Wauw,het ziet er geweldig mooi uit,toppie!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl