Re: Kerstkoekjes met rendier en engel voor op school
Wauw!!! Zo fijntjes en elegant!
En ik weet nu zeker dat ik op 'dust-cursus' wil
Ik bak er werkelijk niks van.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kerstkoekjes met rendier en engel voor op school
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw!!! Zo fijntjes en elegant!
En ik weet nu zeker dat ik op 'dust-cursus' wil
Ik bak er werkelijk niks van.
Ik las net bij mijn taartje dat deze koekjes er goed bij passen .Dus gelijk even op zoek gegaan.
Ik vind ze hartstikke lief.:thumb:
Schitterend mooie koekjes heb je gemaakt erg leuk.
wat een geweldig mooie koekjes! ik ben nog niet zo lang bezig met taartjes maken en zo maar om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe je ze gemaakt hebt,ik begrijp wel dat je een mal gemaakt hebt maar wat doe je vervolgens dan?
heel erg mooi!
Ik las net bij mijn taartje dat deze koekjes er goed bij passen .Dus gelijk even op zoek gegaan.
Ik vind ze hartstikke lief.:thumb:
Wow! Hoewel we allebei een stempel hebben gebruikt en goud hebben geverfd, kan je ze toch niet vergelijk hoor! Wat een mooi geheel jouw taart! Schitterend!
wat een geweldig mooie koekjes! ik ben nog niet zo lang bezig met taartjes maken en zo maar om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe je ze gemaakt hebt,ik begrijp wel dat je een mal gemaakt hebt maar wat doe je vervolgens dan?
Koekjes gebakken met een gaatje erin, dat spreekt lijkt mij voor zich.
Dan flink wat tylose door fondant mengen en uitrollen tot een redelijk dik plakje. Stempel van de engel of het rendier erin drukken en laten drogen.
Fondant uitrollen, goed dusten met poedersuiker of maizena en op de mal leggen. Met de roller erover om de afdruk erin te krijgen ( of eigenlijk dus erop) en dan een rondje uitsteken eromheen.
Met goudverf en wodka de lijntje inkleuren en met wat icing op het koekje plakken, samen met wat blaadjes en besje. Lintje erdoor en... voila!
Mooi!!
patricia1980 schreef:wat een geweldig mooie koekjes! ik ben nog niet zo lang bezig met taartjes maken en zo maar om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe je ze gemaakt hebt,ik begrijp wel dat je een mal gemaakt hebt maar wat doe je vervolgens dan?
Koekjes gebakken met een gaatje erin, dat spreekt lijkt mij voor zich.
Dan flink wat tylose door fondant mengen en uitrollen tot een redelijk dik plakje. Stempel van de engel of het rendier erin drukken en laten drogen.
Fondant uitrollen, goed dusten met poedersuiker of maizena en op de mal leggen. Met de roller erover om de afdruk erin te krijgen ( of eigenlijk dus erop) en dan een rondje uitsteken eromheen.
Met goudverf en wodka de lijntje inkleuren en met wat icing op het koekje plakken, samen met wat blaadjes en besje. Lintje erdoor en... voila!
Dank je voor de duidelijke uitleg Annemiek,nu moet het me echt lukken
Fijne feestdagen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kerstkoekjes met rendier en engel voor op school