1

Onderwerp: Zilverkleurige pareltjes

Weten jullie of de zilverkleurige pareltjes als decoratie nog ergens te krijgen zijn?
Baukje had ze altijd. Ik kan ze nu niet meer vinden, sinds Dr Oetker ( Utker, ook al zoiets raars) de boel heeft overgenomen.
Staat zo chique op een taartje.

2

Re: Zilverkleurige pareltjes

Ze zijn bij de webshop te koop.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

3

Ik heb ze nog gewoon bij de Jumbo gehaald.. wel in een verpakking met nog wat andere dingen.. weet niet van welk merk, maar staat bij de bakartikelen.

4

Uiteraard bij de webshop, maar als je haast hebt: bij de C1000 hebben ze ze ook.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

ik heb ze bij intratuin heel groot doosje voor 1,99

6

Gisteren bij C1000 geweest, niet geslaagd.
Hee...Intratuin? Vreemd adres om dit te verkopen, of niet?

7

jamin verkoopt ze ook volgens mij

gr wendy beginner met taarten maken

8

Intratuin verkoopt bakspulletjes van Patidess. Wel voor de hoofdprijs voor sommige dingen, maar als je omhoog zit.. ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Ben vanmorgen op de terugweg van het hondenpension, waar onze angstige hond verblijft tijdens de jaarwisseling bij Intratuin langs geweest. Hier verkoopt Intratuin het niet. Hangt wsch af van de grootte van de winkel.

10

ik heb ze de laatste keer in frankrijk gekocht in de supermarkt die hebben ook aardig wat dingen maar ja is niet echt naast de deur

11

Ik had ze laatst ook bij de aveve (boerenbond) tussen de bakspullen zien staan.

Maar waarschijnlijk ook afhankelijk van de grote van de winkel, want hier in de buurt bij aveve hebben ze ze ook niet. Daarna na aveve geweest een grotere keten en daar hadden ze veel meer assesoires om te bakken.

groetjes mariska

12

heb ze vandaag bij de jumbo gekocht.
zitten in een schudpotje met mini sneeuwpoppetjes, soort van witte kandijsuiker en witte suikerbolletjes.
vanwege de sneeuwpoppetjes denk ik dat het een tijdelijk product is. zijn wel een mooi formaat en niet zo duur

13

beetje laat maar bij de beijenkorf hebben ze ze ook ook in goud en nog veel meer leuke spulletjes om te bakken en decoreren.

---------------------------------------------------------------------------------

www.wheurope.hyves.nl

14

Ik heb gisteren wat spulletjes bij de webshop besteld en dan toch ook direkt maar de pareltjes. Ik dacht...als ik dan toch bezig ben, beter zo dan stad en land afsjouwen. Hihihi.