1

Onderwerp: Nu eindelijk voorstellen

Hallo allemaal!

Ik lees hier al stiekem een paar weken mee en heb heeeel veel ideeen opgedaan. Nu wordt het maar eens tijd om me voor te stellen. Ik ben Cindy, moeder van 2 kleine meisjes en woon in Heerhugowaard samen met mijn man. Creatief (scrapbooken) ben ik wel maar in bakken en koken ben ik geen ster. Na veel lezen durfde ik eindelijk mijn eerste kapsels te bakken. Supersonische keukenmachine uit het stof getrokken en mixen en bakken maar.

Nu had ik bijna gelijk mijn schort maar weer aan de wilgen gehangen! Als ik niet eens een fatsoenlijk kapsel kon bakken dan zou ik dat decoreren ook wel op mijn buik kunnen schrijven. Het wilde gewoon niet rijzen in de oven. De kleine van de 2 kapsels (een inie minie blanda kapseltje) was toch nog wel te bekleden. Toch maar een tweede poging gedaan maar dan met mijn goedkope handmixer, wouw wat een verschil zeg.

Dus ik heb 2 taarten gemaakt maar vind het toch nog wel erg moeilijk hoor. Bij de tweede taart was de marsepein te dun uitgerold en werd hetr niet echt mooi.  Misschien maar eens een worshop volgen. Iemand die in de buurt van Heerhugowaard binnenkort een leuke workshop geeft? Ik hoor het graag.

Groetjes,
Cindy K (ik zag dat er nog een Cindy is)

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

2

Re: Nu eindelijk voorstellen

Hoi Cindy, welkom op dit gezellige forum! Ik geef geen workshops, maar misschien wordt het eens tijd om ergens een freubeldag hier te houden. Dan kan je alle tips en trucs vragen aan andere baksters. Heerhugowaard en omstreken is steeds meer vertegenwoordigd. :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Welkom op het forum.
Een oproep voor een frobeldag is idd een goed idee van pooh. Op deze dagen kom je met medebaksters samen en kun je heeel veel van elkaar leren.
Veel plezier!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Ik denk dat ik veel tijd hier zal doorbrengen. Ik vind al die mooie taarten zo geweldig om naar te kijken. Mijn jongste dochter wordt in maart 1 jaar en dan wil ik echt een mooie taart kunnen maken. Moet wel koemelkvrij maar daar hem ik hier ook al genoeg info over gevonden. Echt een superbibliotheek hier!

Groetjes, Cindy K

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

5

Welkom Cindy op dit gezellige forum !

Ik weet nog wel dat ik mijn eerste taart beklede en helemaal niet van het bestaan van botercreme afwist !! haha, gelukkig valt hier genoeg te leren !

Ik heb trouwens ook koemelkvrije recepten op mijn taarten hyves staan ( en nog veel meer leuks)
Misschien wil je er eens een kijkje nemen?
www.bakingdreamcakes.hyves.nl

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

6

Ik heb gelijk even een kijkje genomen op je hyves en me aangemeld. Leuk hoor! Ook daar staan weer allemaal prachtige taarten, echt een inspiratie.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!