Re: Nu maar hopen dat ze niet smelten! :S
Wat een leukerds!
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nu maar hopen dat ze niet smelten! :S
Wat een leukerds!
Whahahahahaha, nu staan ze allebei op mijn naam! 
Moest op Anneke!

tipsytaartje schreef:haha mutsen! 2 keer posten he!!! krijg er verwijder-kriebels van!!
![]()
maar het is wel een heel leuk tafereeltje!!
en ik kopieer mijn bericht ook gewoon hoor!!!
![]()
***** jullie willen het bij elkaar voegen?? Ik dacht dat jullie het express hadden gedaan...
Nee, was in overleg met Nathalie omdat ze de naam van de topic starter niet kon veranderen. (computer van mij stond ingelogd op sabrina
) Zij zou ze samenvoegen maar zal er nog niet aan toe gekomen zijn!
ok ik heb ze dus nu samengevoegd, maar idd wat nathalie al zei, de gene die als eerst het topic start, blijft staan als topicstarter en de berichten voegen in op tijd.
Wat een geweldig mooie taart, of eigenlijk zijn het geweldig mooie taarten! Fijne feestdagen!
Nee, was in overleg met Nathalie omdat ze de naam van de topic starter niet kon veranderen. (computer van mij stond ingelogd op sabrina
yep, maar ik zit heerlijk met zoonlief op de bank naar Polar express te kijken

anneke63 schreef:Nee, was in overleg met Nathalie omdat ze de naam van de topic starter niet kon veranderen. (computer van mij stond ingelogd op sabrina
yep, maar ik zit heerlijk met zoonlief op de bank naar Polar express te kijken
![]()
![]()
En die is zooooooooo ontzettend leuk!!! 
Whahahaha....wat een geweldige puinhoop is deze topic aan het worden!! 
Oja, mam....voor ik het vergeet.....ik vind ze echt geweldig leuk!
En in het echt zijn ze nog veeeel mooier als op de foto!
Inschrijven voor de taartwedstrijd. Hij is helemaal top!
Superleuk gedaan! Krijg spontaan zin om marshmallows op dat vuurtje te roosteren :-)
Groetjes Maris
leuk gedaan 
Hartstikke mooi bedacht en gemaakt weer !
Prachtig tafereel! Heel leuk bedacht!
Superleuk gedaan! Dat vuurtje vind ik geweldig gedaan. Heel leuk plaatje zo bij elkaar.
heeeel erg leuk
Wat een leuke en mooie taart....
Wat een geweldige taart!
super leuk
Anneke wat heb je wederom een prachtig tafereeltje samengesteld. Ben erg benieuwd hoe je de mannetjes hebt gemaakt.
Niets voor een workshopje? Maar dan wel pas na 6 februari?
deze zijn ook weer super zeg!!!!!!!!!!!
Weet niet wat ik het leukste vind de sneeuwmannen of de kersthond .Vind ze allebei super!
die zijn leuk!!
Super!
geweldige sneeuwpoppen, geen idee hoe je die zo mooi omkleed krijgt met fondant/marsepein. Gewoon super en het vuurtje ook
Wat enorm leuk bedacht Anneke! En mooi gemaakt 
Fantastisch!!
Wat een geweldig tafereel!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nu maar hopen dat ze niet smelten! :S