Onderwerp: Kleine kerstparade
Mijn eigen kleine kerstparade................

2 gevuld met citroenbavarois en lemoncurd. 1 met frambozenbavarois en frambozenjam en 1 met champagnebavarois met aardbeienjam.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kleine kerstparade
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eigen kleine kerstparade................

2 gevuld met citroenbavarois en lemoncurd. 1 met frambozenbavarois en frambozenjam en 1 met champagnebavarois met aardbeienjam.
Helemaal kerst. Mooie taartjes.
Mooi!
Leuk! Vooral het taartje met de groene stroken er helemaal overheen vind ik erg leuk bedacht.
erg leuk gedaan, welk formaat heb je gebruikt? ik kan de maat niet zo goed inschatten, maar is het zo dat je qua maat iedereen een eigen taartje aan kunt bieden?
erg leuk gedaan, welk formaat heb je gebruikt? ik kan de maat niet zo goed inschatten, maar is het zo dat je qua maat iedereen een eigen taartje aan kunt bieden?
Bedankt voor de leuke reacties!
Nee het zijn geen 1 persoons taartjes.
De vorm die ik heb gebruikt is een glazen schaal van de blokker met een doorsnede van 15cm. Na het vullen etc zullen de taartjes denk ik ongeveer 16cm doorsnee zijn bij 10 a 11 cm hoog. Ik haal er altijd voor ongeveer 6 tot 8 personen uit.
Best een werkje want moesten in 1,5 dag af zijn :-)
Alvast fijne dagen allemaal!!!!
Heel mooi!!
Ziet er mooi uit!
mooi geworden
Dat ziet er allemaal heel leuk en mooi uit,prettige dagen,maar dat gaat vast wel lukken met al die lekkere taartjes.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kleine kerstparade