Onderwerp: Mijn allereerste taart -> boerderijdieren
Jawel, ik heb het aangedurfd... Vorig jaar voor hun eerste verjaardag kreeg ik op het laatste moment de zenuwen en heb ik een grote fototaart besteld van de HEMA, maar voor de tweede verjaardag van onze tweeling toch mijn allereerste gedecoreerde taart gemaakt (natuurlijk met wederom de HEMA in mijn achterhoofd als Back-up voor als hij gigantisch zou mislukken *grinnik*).
Het ontwerp is schaamteloos van het internet geplukt (dus als je je eigen ontwerp herkent: vat het alsjeblieft op als een compliment dat ik juist JOUW taart heb uitgezocht om na te maken, uit de duizenden foto's van boerderijtaarten die ik op internet tegenkwam
) en hier en daar een klein beetje aangepast:

De kids vonden hem helemaal geweldig! Maar ja, die zijn natuurlijk nog heel snel tevreden. Als ze maar ergens een koe of een schaap zien zijn ze al helemaal blij...
Bekleed en versierd met marsepein, gevuld met bastogne-botercreme. Mjammie! Wat jammer nou dat de halve familie de reis door de sneeuw gisteren niet aandurfde, moeten we de overgebleven helft helemaal zelf opeten... *proest*