1

Onderwerp: Pinquins, voor het kerstdiner van school

Ik had hier op de site hele leuke pinquins gezien, mijn dank voor die creativiteit. En een goed idee kun je beter overnemen dan zelf wat nieuws bedenken. Mijn allereerste ervaring met fondant werd een feit. Zoonlief was helemaal enthousiast toen mama zei zullen we die maken. Ik ben een hele tijd er mee bezig geweest, maar toen ze allemaal klaar waren was ik best wel tevreden. De rest van het fondant heb ik vanmiddag gebruikt voor mijn allereerste taart, het lijkt erop dat ik een nieuwe kant van mezelf ontdek.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CC33RHFQ.jpg

2

Re: Pinquins, voor het kerstdiner van school

ohhh wat zijn ze grappig!!!

Leuk gedaan hoor :thumb:

Ik hoop snel meer van je werk te mogen bewonderen

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

jajajaja ik heb ze ook onlangs nagemaakt aan de hand van een voorbeeld op het forum ze zijn echt heel leuk te maken jou resultaat is erg snoezig

ze zijn erg leuk geworden!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

5

hahah super leuk! zijn dat negerzoenen ?
Echt een leuk idee!

Groetjes,
Lous

6

Zien er super leuk uit. ik had ze ook al ergens anders gezien, maar kan iemand mij vertellen hoe je het fondant (of kan het ook met marsepein) op de negerzoenen plakt?

7

Dat zijn inderdaad negerzoenen. En het fondant plakt vanzelf aan de chocolade. Wel had ik wat moeite met de voetjes maar daar heb ik een klein kwastje met water voor gebruikt, even de negerzoen insmeren en de voeten ertegen aan en ze zaten vast.

wat een schatjes!

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

9

super gedaan!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois