1

Onderwerp: Spoedje! Geen cacao, vervanging?

Hallo iedereen,

Ik wil graag de redvelvet cupcakes van kadohke gaan maken zometeen, maar ben net naar de albert heijn geweest en de cacao was helemaal uitverkocht! Weet iemand een vervanging hiervoor en de verhouding. Graag hoor ik van jullie.

Groetjes

Re: Spoedje! Geen cacao, vervanging?

Iemand?

Hoi,

Gewone chocolade au bain marie smelten? En dit door je beslag heen mixen.
Ik neem aan dat je chocolade cupcakes gaat maken? Want dat is niet duidelijk in je vraag.

De RedVelvet cupcakes, wil ik heel graag maken. Zou het daar ook mee lukken of kan ik dan beter nesquik nemen?

5

Ik zou chocolade nemen.
nesquik zit weer suiker in en voordat je een lekkere volle chocosmaak hebt moet je er wel meer in doen als van cocao

haha helaas net te laat. ik ben voor de nesquik gegaan. Ik had ook al geen zuiveringszout in huis, dus heb bakpoeder gebruikt.  ik verwacht er niet teveel van:( maar ja. In ieder geval gedankt voor de reacties. groetjes

7

Mijnwondertje. schreef:

haha helaas net te laat. ik ben voor de nesquik gegaan. Ik had ook al geen zuiveringszout in huis, dus heb bakpoeder gebruikt.  ik verwacht er niet teveel van:( maar ja. In ieder geval gedankt voor de reacties. groetjes

Over de smaak van nescuik weet ik niet veel (nooit uitgeprobeerd) maar bakpoeder kan je goed gebruiken hoor als je geen zuiveringszout hebt ;)

8

Ben wel benieuwd hoe het geworden is.. Heb ook een keer nesquik in plaats van cacao gebruikt, bij mij was het geen succes :P

'Wees jezelf, er lopen al zoveel anderen rond.'
www.verslavendlekker.nl