Onderwerp: Stapel lekkers, Tal talim, Disney
Ik wilde eigenlijk in het onderwerp zetten "komt dat zien, komt dat zien, nu de nieuwe cutters by bien!" Maar er zijn daar natuurlijk een heleboel varianten op te bedenken en Bien werd nadat ik 3 zinnetjes had gezegd al gestoord van!!
Maar goed, Ik heb ook mee geholpen met ontwerpen en heb gisteren gewoon mijn eigen ontworpen uitsteker in mijn handen gehad! Dat is raar!!! Iets wat op papier staat en waarvan je denkt, best leuk, en dan heb je ze vast en dan wordt je helemaal warm en trots!!! Maar goed, leuk dat ik jullie nieuwsgierig maak, maar mijn eigen ontworpen uitsteker heb ik nog niet gebruikt!! Dus die zien jullie ook nog niet, maar ik voel me zoooo trots dat ik het vast even wilde delen!!
Hier mijn eerst stapel, een bien-dummie en op de bovenste laag sweets van kitbox, maaaaar op de 2 onderste lagen 2 soorten uitstekers ontworpen door Bien zelf! Ik vind het zo;n leuk vrolijk stapeltje! Alleen ben niet tevreden over de toef, dus die ligt inmiddels in de prullenbak, ik ga ik wel eentje met icing op spuiten, nu is het meer een wit drolletje, en aangezien deze dummie vast nog een tijdje voor mijn neus zal staan, wil ik niet tegen een drol aankijken...
close upje van de stapeltaart:
En hier een verjaardagstaart met een Tal Talim popje erop. Ze moest eigenlijk staan, maar ik had het te lang uitgesteld en daardoor te weinig tijd, waardoor haar beentjes niet hard genoeg waren en de beentjes dus steeds korter en rimpeliger werden en uiteindelijk zakte ze ook nog achterover... Dus toen moest ze maar gaan zitten... Ze was wel veel leuker toen ze stond, volgende keer dus niet meer uitstellen....
En hier een disneytaart, waarvan ik alleen niet tevreden ben over mickey, gezien die een stuk slanker is dan hij zou moeten zijn, maar al met al viel het me mee, ik zag er namelijk reuze tegenop.
en ik prop stiekem deze er ook nog even tussen.... moest en zou mn nieuwe (dure) molds uit Birmingham gebruiken!! Hihi, wel een truttig taartje geworden, maarja de jarige werd geen 20jaar...
bedankt voor het kijken!
www.facebook.com/TaartvanTirs