Re: Mijn eerste 3D project: Snoopy's kersthuisje, met rampverhaal :(
Grrrrr K-zooi!
Maar wat is ie ontzettend leuk!!
Mijn taartjes kan je bekijken op http://cakesforyou.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste 3D project: Snoopy's kersthuisje, met rampverhaal :(
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Grrrrr K-zooi!
Maar wat is ie ontzettend leuk!!
Wat een rampverhaal, de nachtmerrie van alle taartenbaksters. Je moet wel ontzettend gebaald hebben (da's waarschijnlijk nog zachtjes uitgedrukt
).
De taart is ontzettend leuk geworden. Ik vind snoopy en dat vogeltje geweldig geboetseerd. Als tie gesmaakt heeft zoals tie klinkt dan zullen jullie vast en zeker genoten hebben.
Groetjes,
Tamara
wat een geluk dat je een foto gemaakt heb ,want hij is echt super leuk,een echt drama als je dit gebeurd.
groetjes Carla
Het is zo'n leuk taartje!!! Wat een drama verhaal, maar wat een schat van een collega dat ze het zo sportief opvat!!!
Meiden, allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden! Inmiddels ben ik aan m'n volgende taartjes bezig en dat zijn godzijdank traditionele Engelse Christmas cakes: volledig solide met 0 instortingsgevaar! 
maar ja, moet je maar niet op dat mooie, warme eiland gaan zitten

Toch vind ik het wel jammer dat je geen foto's hebt......
Ik stiekem ook wel
Ik zou haast zeggen: 'volgende keer!' 
(ps: weet je nou wat er is misgegaan?)
Ik denk twee dingen: ten eerste was de brownie iets te vers en daardoor te brokkelig, en ten tweede was de -redelijk dikke laag- botercreme (mix) te zacht geworden en had in de koelkast moeten harden. Daardoor is alles af gaan glijden. Marcha's tip zal ik zeker onthouden, maar had in dit geval niks uitgemaakt: het enige dat nog op z'n plek stond was de bodem 
Ik kom helaas haast niet aan reageren in de parades toe, maar wens iedereen heel veel plezier en succes met alle taartjes toe!!
hij wel superleuk, zonde van de ramp, wel blij dat het zo is opgelost
maar weer wat geleerd, noooooooooooit meer op je aanrecht laten staan 
Wat een superleuk taartje, zo jammer dat het met vervoeren mis is gegaan.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste 3D project: Snoopy's kersthuisje, met rampverhaal :(