1

Onderwerp: Lillebi

Tja moest even zoeken wie dat was.... Maar goed, een beetje gebrek aan tijd (tja nog even met de kids zwemmen en in de sneeuw dollen natuurlijk), maar vind hem zelf best grappig geworden.
Gevuld met lemon curd, lemon curd bc en bastognekoekkruimels.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4VEJ3A6N.jpg

Met die lijntjes heb ik toch wel flink moeite. Met maken niet, dat gaat wel goed, maar het op de taart brengen, valt altijd uit elkaar. Zit dus ook behoorlijk onder de vlekken (na wat reparatiewerkzaamheden), maar door de glitters zie je dat dan gelukkig weer niet. Maar tips zijn zeer welkom!!!!

Enjoy!

2

Re: Lillebi

ik vind em er erg leuk uitzien! op de foto zie je niks van `mislukte`lijntjes, petje af hoor!

3

wat een schattige taart.... liefs moortje

4

ontzettend lief muisje, en hele mooie kleursamenstelling ;)

Wat een lief plaatje, echt heel mooi en de taart is echt helemaal een geheel, erg leuk!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

6

Ik vind 'm echt onzettend leuk! Had er ook nog nooit van gehoord, maar wat een schattig  plaatje.

7

Wat een schattige taart!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

8

Wat een lief taartje, heel mooi!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

9

ik vind hem echt prachtig !

10

Hij is errug lief! Ik leg altijd mijn puzzelplaatje altijd even in de vriezer, dan kan je hem zo op de taart leggen en eventueel nog verschuiven. Werkt perfect :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

11

Ach, wat lief!

Groetjes Barbara

12

Leuk! Super lief taartje. Waar heb je de lijntjes mee gemaakt dan? Ik heb een kleipistool dan komt er ook wel een lijntje maar het kost je enorm veel spierballen en die lijntjes scheuren ook iedere keer! Ramp! Bij jouw taartje vind ik ze super mooi!

ik ken het ook niet maar weer erg leuk.

14

Heel lief en mooi, zo netjes ! Het is verder geen tegenstelling hoor "nog even zwemmen met de kids EN in de sneeuw dollen :D. Een prachtige taart !

Groetjes, Conny

15

Hanako schreef:

Leuk! Super lief taartje. Waar heb je de lijntjes mee gemaakt dan? Ik heb een kleipistool dan komt er ook wel een lijntje maar het kost je enorm veel spierballen en die lijntjes scheuren ook iedere keer! Ramp! Bij jouw taartje vind ik ze super mooi!

Nee gelukkig hier een sugargun. Het maken is ook geen probleem, maar ze blijven niet aan het plaatje zitten (ook niet vanuit de vriezer....)

Enjoy!

16

hij is LIEEEEF

17

Wat een schatje! Echt super leuk en mooi strak!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

18

Wat een schatje zeg! Heel  mooi strak gepuzzeld!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

19

Ik vind hem heel erg leuk. Lekker zoet...

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

20

wat een schatje zeg! Echt heel erg lief.

21

Wauw wat een pracht plaatje.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

22

Wat een schatje vindt lilibi zoo lief!

23

ziet er superlief uit

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

24

Vind het een prachtig taartje, heel eenvooudig en super mooi daardoor

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

25

Ik ken haar niet,maar het is wel een schatje hoor!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl