Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kerstvrouw by....
Lucy ze is echt geweldig!!!
He leuk om haar te zien. Was zelf zo druk bezig met mijn eigen vrouwtje dat ik eigenlijk niet zo goed heb opgelet wat de rest gemaakt had. Hij is erg leuk geworden en je kunt er met recht trots op zijn. Groetjes van Anja, de overbuurvrouw tijdens het workshoppen.
Hallo overbuurvrouw,
hoe is jouw eindresultaat? Heb je deze ook al op het forum gezet.
groetjes,
Lucy
Die van mij ging wel, wel veel geleerd hoor, maar ze is niet helemaal forumwaardig:)
Geweldig!!..............was helaas net te laat om me in te schrijven voor deze workshop.
Even een vraagje.... de kleine hulstblaadjes zijn die met een uitsteker gemaakt??
HeeeeeeeeelMooi
Groetjes
Geweldig!!..............was helaas net te laat om me in te schrijven voor deze workshop.
Even een vraagje.... de kleine hulstblaadjes zijn die met een uitsteker gemaakt??
Oh dat is echt jammer, want ik vond het een hele leerzame cursus (altijd bij wendy, dus wat is nieuw).
Ja het is inderdaad een uitsteker. Leuk he, ik ben er ook helemaal enthousiast over. Mijn verlanglijstje is weer groter geworden.
Echt supermooi!
ging iets niet goed 
Mamav2Boys schreef:Geweldig!!..............was helaas net te laat om me in te schrijven voor deze workshop.
Oh dat is echt jammer, want ik vond het een hele leerzame cursus (altijd bij wendy, dus wat is nieuw).
Ja het is inderdaad een uitsteker. Leuk he, ik ben er ook helemaal enthousiast over. Mijn verlanglijstje is weer groter geworden.
Zijn deze uitstekers dan ook gewoon in Nld te koop??.......Zo ja WAAAAAAAAAAAAARRRRRRRR (en verder ben ik helemaal niet hebberig hoor ahahha)
Wat mooooooooooooiii!!!
Het is een pl
LucyBW schreef:Mamav2Boys schreef:Geweldig!!..............was helaas net te laat om me in te schrijven voor deze workshop.
Zijn deze uitstekers dan ook gewoon in Nld te koop??.......Zo ja WAAAAAAAAAAAAARRRRRRRR (en verder ben ik helemaal niet hebberig hoor ahahha)
Gewoon bij de webshop http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=363
Succes en ben benieuwd naar je eerste successen.
Wow, ongelofelijk mooi
Wat een kunstwerk, geweldig.
Toch nog eventjes zoals beloofd de achterkant. Het heeft eventjes geduurd, maar voordat ik hem weggeef toch nog maar een foto gemaakt.

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kerstvrouw by....