1

Onderwerp: Eindproject PME sugarpaste

Na eerst de Wilton afgesloten te hebben, nu ook de PME afgesloten. Een hele leuke cursus waar ik weer veel geleerd heb.

Hier het eindproject.........

http://i85.photobucket.com/albums/k58/anjahuizinga/taarten/DSC00033.jpg

2

Re: Eindproject PME sugarpaste

wow hij is supermooi!

3

IJselijk mooi!!!

4

Mooi gedaan.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

5

In het echhie gezien, maar het blijft een prachtig taartje Anja!!! Enne gefeliciteerd he?? En nu even bijtanken van als je cursussen en in het nieuwe jaar er weer volop tegenaan.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

6

Ook al zo mooi! Wat heb je veel gemaakt de afgelopen week. Mijn eindproject bestaat nog uit twee dummies, 2 losse olifanten en wat van die sprietjes met hartjes enzo. Maar het komt nog goed, ik zal 'm keurig nog maken en een foto naar Inge mailen, dan kan ik ook m'n certificaat krijgen O-).

"Life begins where your comfortzone ends."

7

Mooie taart, helemaal winters!

8

Sjakkie schreef:

Ook al zo mooi! Wat heb je veel gemaakt de afgelopen week. Mijn eindproject bestaat nog uit twee dummies, 2 losse olifanten en wat van die sprietjes met hartjes enzo. Maar het komt nog goed, ik zal 'm keurig nog maken en een foto naar Inge mailen, dan kan ik ook m'n certificaat krijgen O-).

Ik wilde ze nog meenemen voor je, maar toen dacht ik dat jij zelf heel dichtbij woont!!

Het gaat vast helemaal goedkomen, het was ook een kortere les omdat een aantal toch wel op de wip zaten om eerder naar huis te gaan ivm de sneeuw! Jammer dat het afgelopen is, maar ja we hebben 3 nog  ;).

9

Mooie taart!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

10

echt heel erg mooi! z'n cursus zou ik ook best willen doen, jammer dat het zo ver weg is ;-(

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia