Onderwerp: een blond huis anubis

Mijnhuis anubis, wat een lastig iets om te maken zeg, geen fatsoenlijk plaatje van dat huis te vinden, uiteindelijk zelf maar wat nagetekend van het echte huis van foto en daarna maar gewoon op gevoel wat geknutseld dus niet echt gepuzzeld of zo, nu maar hopen dat de ontvangster morgen er wel het huis in herkend.. hij is wel geinspipikt van hier hoor heb hem al meerdere malen voorbij zien komen maar ja kan ook niet veel anders dan huis of oog, dat had ik trouwens ook nog gemaakt in de vorm van de a van ISA maar dat paste er niet meer op dus dat ligt los in de doos, ik ben wel tevreden! het is chocoladebiscuit gevuld met 1 laag ganache en een laag bonbonblocvulling en afgesmeerd met botercreme waar ik het restant van de ganache door had gemixt en dat was me toch lekker mmmmmmm.... haha op verzoek van de jarige dus veel chocolade.

En dan de blond amsterdam voor mijn collega die maandag afscheid neemt van de groep om als secretaresse binnen ons dagcentrum te gaan werken vond deze wel leuk, heb het plaatje op gevoel wat aangepast omdat de blonde dame in kwestie eigenlijk in een luie stoel zat, maar dat vond ik niet zo passend bij een secretaresse dus een bureau erbij gemaakt.
Dit is gewoon bscuit gevuld met een laag bastognebotercreme en een laag bonbonbloc vulling en ook afgesmeerd met choc botercreme, nu maa rhopen dat de combi lekker is.
Geloof dat dit niet zo mijn ding is deze puzzelplaatjes hahahaha ik boetseer veel liever LOL Ben dr echt een eeuwigheid mee bezig geweest.