Onderwerp: Hoe kom ik aan de patronen voor de sheets?
Ik wil graag een foodprinter kopen, maar nu vroeg ik me af hoe kom ik aan al die patronen? Zoals die burberry en ruitjes printen. Is daar een site voor?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe kom ik aan de patronen voor de sheets?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een foodprinter kopen, maar nu vroeg ik me af hoe kom ik aan al die patronen? Zoals die burberry en ruitjes printen. Is daar een site voor?
Cake It had daar laatst een site van gevonden: www.colourlovers.com.
ik struin google altijd af op zoek naar leuke patroontjes!
ik zie heel veel leuke printjes staan, maar hoe krijg ik die in het groot op een a4tje?
ik kan het niet in word zetten, zo handig ben ik niet met de computer...
e.b.m. schreef:Cake It had daar laatst een site van gevonden: www.colourlovers.com.
ik zie heel veel leuke printjes staan, maar hoe krijg ik die in het groot op een a4tje?
ik kan het niet in word zetten, zo handig ben ik niet met de computer...
Klik op een patroon wat je wilt hebben, rechts halverwege op het scherm kun je formaten aanvinken, Arrows
Get This Pattern Image, vink er eentje aan en dan opent het patroon op je scherm en kun je het afdrukken. En als je op rechts klikt kun je de afbeelding ook opslaan. Succes!
Dankje e.b.m voor je goede tip.
ik ga het proberen connie, bedankt!
jaa, het lukt!
gaaf
Kwam deze post tegen maar wilde je nog even bedanken, geweldig prints hebben ze hier zeg, ben weer helemaal blij. Nogmaals bedankt voor deze tip!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe kom ik aan de patronen voor de sheets?