1

Onderwerp: 25 jaar getrouwd met voetbal en tuinieren

Zie hier het resultaat:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K4TNF3IW-D.jpg

Re: 25 jaar getrouwd met voetbal en tuinieren

Ziet er mooi strak uit, maar de kleur zou niet mijn keuze zijn. Maar gelukkig willen we niet allemaal het zelfde, anders werd het maar een saaie boel ;)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

3

Mooi gedaan zeg. strak hoor!

Ben vooral weg van je roosjes! Mag ik vragen hoe je die maakt? Vooral die mooi dunne randjes vind ik lastig. Ik heb weleens een how to ergens op internet gezien waarbij ze een laagje marsepein dubbelvouwden, maar deze zien er veel dunner uit, niet alsof jij ze ook zo hebt gemaakt. En als ik dat doe, krijg ik de randjes aan de uiteinden nooit mooi dun. Doe je dat dan met je vinger of tooltje platwrijven oid?

Vind trouwens de manier waarop jij je taarten altijd op de foto zet ook erg mooi.

wat leuk om van jou een taart te zien meestal zijn het cc's :-)

leuk taartje hoor

Groetjes Martine www.tinustaart.com

5

Leuk gedaan!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

6

mooi stapeltje!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

7

Martine mv Milan schreef:

wat leuk om van jou een taart te zien meestal zijn het cc's :-)

leuk taartje hoor

Dat valt wel mee hoor ;) Misschien dat je ze mist als het taarten zijn.. Kijk maar eens hier: http://www.diedelicious.nl Daar staan de laatste tijd toch redelijk wat taarten ;)

8

Sweet Carolyn schreef:

Ziet er mooi strak uit, maar de kleur zou niet mijn keuze zijn. Maar gelukkig willen we niet allemaal het zelfde, anders werd het maar een saaie boel ;)

Tja dat was het verzoek.. ik vind het opzich wel wat aparts hebben.. maar ben toch meer van het roze/rood/wit ;)

9

Freya schreef:

Mooi gedaan zeg. strak hoor!

Ben vooral weg van je roosjes! Mag ik vragen hoe je die maakt? Vooral die mooi dunne randjes vind ik lastig. Ik heb weleens een how to ergens op internet gezien waarbij ze een laagje marsepein dubbelvouwden, maar deze zien er veel dunner uit, niet alsof jij ze ook zo hebt gemaakt. En als ik dat doe, krijg ik de randjes aan de uiteinden nooit mooi dun. Doe je dat dan met je vinger of tooltje platwrijven oid?

Vind trouwens de manier waarop jij je taarten altijd op de foto zet ook erg mooi.

Ik heb een strook uitgesneden en dat bij elkaar gefrot zeg maar. Is lastig om uit te leggen. Maar je pakt de strook elke keer een stukje bij elkaar en dan in een rondje. Dus onderaan vouw je elke keer een stukje dubbel. Hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel!

10

Hoi Diede, bedankt voor je antwoord. De methode zoals je beschrijft ken ik, ik heb het ook al eens op die manier geprobeerd, maar mijn randjes bovenaan zagen er toch steeds niet zo mooi dun uit als ik bij jou zie. Daarom dacht ik dat je die misschien nog ergens mee platwreef oid. Maar misschien moet ik toch nog dunner uitrollen.

11

Leuke taart!

12

mooie taart

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl