Onderwerp: Hard worden botercr
Ik vul mijn taarten met botercr
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hard worden botercr
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vul mijn taarten met botercr
Boter wordt hard in de koelkast dus vandaar dat het hard wordt.ff een tijdje voordat je hem wil gebruiken eruit halen. Ik meng het altijd even opnieuw als hij weer zacht is.
Boter wordt hard in de koelkast dus vandaar dat het hard wordt.ff een tijdje voordat je hem wil gebruiken eruit halen. Ik meng het altijd even opnieuw als hij weer zacht is.
Bij mij zit hij dan al in de spuitzak. Ik wil hem niet opnieuw mixen, ivm afwas en schoonwerkblad. (Ik heb geen vaatwasser, dus de ene dag doe ik alle "vuile dingen" en de andere snij en vul ik)
Ik bewaar hem overigens niet in de koelkast, maar op een koele plek.
Bij mij is bc ook zachter als ik 'm net gemaakt heb dan als ie alweer een paar uur uit de koelkast ligt. Hoe je dat kan oplossen zonder mixen weet ik niet. Misschien echt superkort in de magnetron en dan doorkneden in de zak? Ik weet alleen niet of je dan de lucht eruit knijpt............
Ik maak m'n botercreme altijd pas als ik de taart ga vullen, dus heel veel kan ik er niet over zeggen. Inderdaad nog even doormixen, maar als je dat niet wilt weet ik het ook niet. Zoveel werk is het toch niet om je kom en klopper te wassen?
Hoe koud is de koele plek trouwens? Want banketbakkersroom moet echt in de koelkast.
Even van te voren op kamer temp laten komen. Dan krijg je die er zo uit.
8 seconden in de magnetron doen en weer doorkneden.
Ik doe de botercreme in een plastic bakje. Wordt ook hard in de koelkast, maar een paar uur voordat ik die ga gebruiken, zet ik die uit de koelkast.
Roer niet meer door, maar dan wordt ie toch weer lekker zacht.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Hard worden botercr