Onderwerp: Ohohhh hoe ga ik dit voor elkaar krijgen....
Hoi hoi,
Ik ben pas beginnend bakster, maar vind het wel echt super leuk!!
Had laatst in een ochtendje zo'n herfstblaadjes-bolletje in elkaar geflanst en daar was een van de eters zo enthousiast over dat ze graag wilde dat ik een yellow submarine taart voor haar docher zou maken... maar da's nog wel even heel andere koek!! (ik vond sowieso dat ik nog niet echt aan opdrachten toe was, heb er ook bij gezegd dat ik het dood eng vind, maar het wel wil proberen, maar dat was allemaal prima)
Dus heb een beetje zitten zoeken op internet, en wel bedacht dat ik hem sowieso van te voren ga maken en invriezen (dan kan ik wat fiasco's incalculeren
).... ben wel wat huiverig voor het invriezen want dat heb ik ook nog nooit gedaan, maar goed, da's van latere zorg en heb daar al wel wat topics over doorgespit, dus zou goed moeten komen...
Maarrrrr nu vond ik dit plaatje:
Lijkt me echt superleuk om te doen, dus ga het in ieder geval proberen (hmm... misschien overschat ik mezelf een beetje
)
Maar zijn er tips om te voorkomen dat het niet een gammel inzakkend gebeuren wordt? qua vulling en biscuit ofzo...
Of nog andere goeie tips, want ik heb dus echt bagger weinig ervaring (heb nu een stuk of 5 taarten gemaakt, maar die waren gewoon rond)
(mocht het totaal niet lukken kan ik dus over naar zoiets:
Bedankt alvast!!
maar ja dat ben ik.