1

Onderwerp: De eerste stapjes

Hallo allemaal!

Ik ben nog niet zo heel lang bezig met het taarten versieren, bakken deed ik al wat langer maar ik vond ze er zo saai uitzien dus ben ik begonnen met het decoreren. Ik ben er nog niet zo goed in maar ik vind het wel heel erg leuk om te doen.

Ik wil graag foto's van mijn eerste drie taartjes laten zien om zo hopelijk wat tips te krijgen, maar ik weet niet zo goed hoe het allemaal moet :$

Lieve groetjes

2

Re: De eerste stapjes

Hoi,

welkom op het forum.
Wat voor taarten bakte je eerst dan? Want als je de taarten die wij hier bakken niet decoreerd ( al is het alleen maar door een een lap marsepein of fondant over te leggen) is het niet echt mooi zeg maar....
Als je je taartjes wilt laten zien, kan je het beste een album aanmaken op ''mijn album'' of iets in die richting. Dan kan je ze hier plaatsen.
Succes ermee en veel bakplezier.

Groetjes Sharon.

3

Re: De eerste stapjes

Hey, ik ben een hele tijd niet neit meer op het forum gewest en nu zag ik opeen je reactie. dus vandaar zo'n late reactie.

Ik maakte meestal cakes en antilaanse taarten, die zagen er inderdaad niet bijzonder leuk uit ;) meestal was het ook gewoon voor mn vader en moeder hoor dus zo erg was dat niet.

Bedankt voor de tip van mijn album, heb hier mijn eerste stapeltaartje staan (net tien minuten geleden afgemaakt) dus ik ga het gelijk proberen :)

Groetjes Richelle