Onderwerp: kitchen aid of kenwood
raden jullie een kitchen aid artisan of de kenwood?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kitchen aid of kenwood
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
raden jullie een kitchen aid artisan of de kenwood?
Dat hangt toch echt van jouw wensen en vooral van jouw portomonee af..
Heb je het geld.. dan zou ik voor een Kitchen Aid gaan... wil je wel de looks en een goede mixer maar wil je niet zoveel geld uitgeven dan raad ik de Kenwood pattisier aan..
kenwood is net zo duur of sommige varianten zijn zelfs nog duurder. Ik heb een kenwood, maar heb er te veel problemen mee en zou daarom nu voor een kitchenaid gaan.
Via de zoekfuntie kan je veel meer vinden over kitchenaid of kenwood, succes!
dank jullie wel
Ik ben echt voor de looks gegaan en heb mijn man een KitchenAid ontfrutseld...:)
Ik vind de kenwood pattisier helemaal top en vooral voor die prijs (vd makro)!
Vragen over keukenmachines horen sinds enige tijd in Bakken & Vullen.
[MOVE] --> Bakken & Vullen dus.
Ik heb ook een Kenwood en hij bevalt mij prima!
ik heb ook de kenwood en hij voldoet prima.
Ik ga
Inderdaad, als je het uiterlijk kunt betalen zou ik voor de kitchen aid gaan Ik heb zelf een Kenwood en ben daar ook erg tevreden over! Maarja, d
Voor die paar taarten die ik bak voldoet de kenwood prima..
Ik bak er gemiddeld 1 per maand.
Ik heb de Kitchen Aid (te leen van mijn zusje) en die is perfect....;)
Ik heb een kenwood kMix; vind 'm super qua werking en qua looks! Het is zoals al eerder gezegd erg afhankelijk van persoonlijke wensen/smaak enz.
Ik heb sinds deze week eindelijk mijn Kenwood KMX50 en het is echt een super apparaat. Echt professioneel en ook niet echt goedkoop. Deze is denk ik heel goed vergelijkbaar met de kitchenaid, maar dan wel goedkoper.
ben aan het sparen voor een kitchenaid...
Voordeel van de ka is, dat je over bv 50 jaar nog steeds een garde oid kan bijbestellen. Bij mijn kenwood was dat na 3 jaar al niet meer mogelijk.....
Ik heb een Kenwood (die van de Makro) en ik ben er erg blij mee! Kapsels worden luchtiger en hoger...
Bosch
Ik heb ze allebei en ik moet zeggen dat ze beide prima bevallen. Het prijsverschil is groot maar ik ga er vanuit dat ik mijn Kitchenaid nooit meer hoef te vervangen en dat denk ik niet van mijn kenwood pattisier die geef ik hooguit 4 jaar maar ik gebruik ze ook dagelijks
succes met je keuze.
dank jullie wel
Voordeel van de ka is, dat je over bv 50 jaar nog steeds een garde oid kan bijbestellen. Bij mijn kenwood was dat na 3 jaar al niet meer mogelijk.....
Hallo Anneke,
Weet je heel zeker dat je voor je Kenwood geen onderdelen meer kunt krijgen? Heb je gezocht op internet? Op Engelse sites?
Bijvoorbeeld deze:
http://www.4kenwood.co.uk/cgi-bin/catal … tion=71423
Kun je je onderdeel niet vinden op deze site, dan kun je hier er om vragen:
http://www.4kenwood.co.uk/cgi-bin/pne.p … amp;model=
Ik ben zelf sinds kort trotse eigenaar van Kenwood KM023 Major Mega Pack, en heb juist voor Kenwood gekozen ivm verkrijgbaarheid van onderdelen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kitchen aid of kenwood