1

Onderwerp: Boeken

Ik weet niet precies in welk topic ik dit moest neerzetten maar aangezien het toch hier over gaat heb ik het hier maar neer gezet.

Ik vroeg me af welk boek nou goed is welk boek vinden jullie goed?
En welk boek is voor mij geschikt (BEGINNER!)

Alvast bedankt,

Pas op! beginner

Re: Boeken

ik neem aan dat je zoekt naar decoratieboeken.... dus....

[move] ----> TD algemeen

daar staan overigens meerdere topics over boeken

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Nou nee niet echt eigenlijk.
Gewoon alle beginnende taart boeken van het maken en recepten tot uit eindelijk eens decoratie der op maar daar begin ik nog niet aan.

Pas op! beginner

4

Iemand?

Pas op! beginner

Dit forum gaat met name over taartdecoreren, en de boeken dus ook over taartdecoratie. In de boeken worden altijd de basisrecepten beschreven en de technieken, maar wel met de bedoeling om een gedecoreerde taart te maken.
Het boek van Planet Cake http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3739 vind ik heel erg leuk, geeft duidelijke uitleg voor beginners maar is ook inspirerend voor wat meer gevorderden.
Deze heb ik zelf niet maar wel goeie verhalen over gehoord, is volgens mij ook zeker geschikt voor een beginner http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3364
Als je echt alleen nog maar de taarten wil maken en nog niet decoreren, zou ik eens bij de recepten en FAQ (linksboven op deze pagina) kijken, daar vind je genoeg info.

Succes ermee!

Enneh, je krijgt hier vrijwel altijd een antwoord, maar niet altijd binnen een half uur  hoor, dus gewoon even geduld hebben dan krijg je vanzelf een antwoord :lol:

'I love it when a cake comes together'

6

Het boek van Planet Cake heb ik laatst bij De Slegte gezien in het Nederlands. Ik heb het doorgebladerd, staat erg mooie dingen in die voor beginners ook goed te doen zijn.

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl