Onderwerp: Kerstbalkoekjes als kerstkaart
Dit jaar wilde ik eens geen standaard kerstkaartjes aan mijn collega's geven, maar eens iets anders. Het plan was om 15 koekjes en 15 chocoladelollies te maken...Koekjes zijn gelukt, maar heb sinds maandag behoorlijke griep te pakken en ben niet meer toegekomen aan de lollies. Maandag wel een poging gemaakt, maar met een ziek hoofd moet je daar gewoon niet aan beginnen. Zeker niet als je het nog nooit gedaan hebt! Dus...zijn er 4 lollies redelijk uit gekomen, wel een leuk werkje trouwens!
De kerstbalkoekjes waren ook erg leuk om te maken (gelukkig van het weekend al gedaan), alleen jammer van de witte stippen op de paarse ballen...deze zijn een beetje uitgeslagen (weet iemand hoe dat komt??) waardoor het paars nu ook een witte gloed heeft
. Ach ja, heb al ontdekt dat wanneer je niet fit bent, je beter niks anders kan doen dan in je bed blijven liggen! Gelukkig is mijn man zo lief geweest om vanmorgen alles naar mijn werk te brengen zodat het werk niet voor niks is geweest.
Kerstballen rood met goud.
Kerstballen paars met witte stippen.
Kerstballen wit met zilver.
Alle ballen verzamelen.
En de lollies...
Nou, jullie weer bedankt voor het aanhoren van mijn verhaal en het kijken naar de (vele :$)foto's. Ik kruip mijn bedje weer in...
Liefs,
Marjolein
én dochter - 21 januari 2014
ook de lollies! Heb je ze nu op mikado stokjes gemaakt? Of hoe heten die dingen ook alweer?