1 Laatst bewerkt door Karin09 (27-12-2009 21:02)

Onderwerp: Dan ook maar mijn eerste...........hello kitty

Al een tijdje aan het proberen.......uitproberen, en vooral de 3 meiden hierin huis zijn lekker aan het versieren geweest.

Nu dan mijn eerste zelfgemaakte............puzzeltaartje.........kan/moet nog veel leren, maar ben er zelf helemaal trots op!

http://img188.imageshack.us/img188/1504/dsc04998n.jpg

Tips zijn welkom............vooral het strak bekleden is geen makkie.......

2

Re: Dan ook maar mijn eerste...........hello kitty

Wat een schatje!
Dat bekleden komt vanzelf goed, v

3

heel lief taartje

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

4

Lief taartje en idd h

5

Nou, leuk toch? En inderdaad gewoon veel doen, dan gaat het steeds gemakkelijker. Maar met een paar kinderen in huis is er genoeg reden om te oefenen.

Bakgroetjes van Marinka!

6

aaaaaach wat een snoepie!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

7

Het is een schatje, hoor! Erg lief.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

Eigenlijk is het niet Hello Kitty op je taart maar een ander poesje dat veeeeeeeel schattiger is !!!!!

De oogjes van HK (nee, niet Hells Kitchen maar Hello Kitty ;) ) staan een stuk verder uit elkaar waardoor dit een ander poesje lijkt.
Mijn dochter van bijna 5 zei net eerst zegt "het is Hello Kitty"en toen ze wat langer keek zei ze "nee, het is de oma van Hello Kitty, ze kijkt een beetje anders " :o

Maar alles bij elkaar heb ik echt geen tips hoor...een pracht van een taart, mag je trots op zijn !

Groetjes Nicole

9

Ik vind 'm erg leuk. Ik dacht inderdaad wel "het klopt niet helemaal", maar kon niet zeggen wat. Het zijn dus de oogjes, maar daarom zeker niet minder mooi/schattig.