1

Onderwerp: rudolf ligt in bad te dobberen

Wat zijn ze toch leuk om te maken (en wat ben ik blij met deze opdrachtenreeks). Hier is weer een tobbe af. Deze keer ligt rudolf te dobberen. Het schaap werd iets te zwaar voor mijn taart en begon naar achteren te zakken, het scheelde weinig of het bad was leeggelopen daar.... Gelukkig had ik het door en heb hem kunnen corrigeren door het schaap toch maar te stutten met maisprikkers.

Nu ik zo mijn foto zie, denk ik de sneeuwman was leuker geweest met een muts en de kerstboom is ook wat kaal.. maar goed, das weer voor de volgende keer ;)

http://www.taartinhuis.nl/images/stories/tobbe_rudolf.JPG

Nog tips voor de volgende tobbe voor volgende week? Misschien leuke items? euh.. misschien kadootjes bij de kerstboom...

groeten, Bianca
TAART in huis

2

Re: rudolf ligt in bad te dobberen

wat een leuke tobbe mooi geboetseerd

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

3

geweldig! en geweldig dat schaap!
idee: misschien is een vermoede kerstman die tegen kesrtboom aanzit...

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

4 Laatst bewerkt door happykim (16-12-2009 08:17)

Heel leuk winterbadje! Misschien wat sneeuw op de kerstboom?
En een muts voor de sneeuwpop? Verder is hij perfect!

5

Leuk, leuk!

6 Laatst bewerkt door kwebbeltje (16-12-2009 08:42)

hij is gaaf geworden zeg!!! en zo zie je helemaal niet dat het zo'n groot formaat is als dat ik gisteren zag toen je er mee bezig was. raar is dat eigenlijk.
of een kerstman in het water drijven met een hele dikke buik,  baard en uiteraard zijn muts op maar wat mij dan zo geinig lijkt is een kerst zwemshort in rood met wit bont en ook zulke sloffen aan de rand van de tobbe, een roodwitte handdoek over een trappetje gedrappeerd... is het wat of slaat mijn fantasie weer op hol hier :O

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

kwebbeltje schreef:

hij is gaaf geworden zeg!!! en zo zie je helemaal niet dat het zo'n groot formaat is als dat ik gisteren zag toen je er mee bezig was. raar is dat eigenlijk.
of een kerstman in het water drijven met een hele dikke buik,  baard en uiteraard zijn muts op maar wat mij dan zo geinig lijkt is een kerst zwemshort in rood met wit bont en ook zulke sloffen aan de rand van de tobbe, een roodwitte handdoek over een trappetje gedrappeerd... is het wat of slaat mijn fantasie weer op hol hier :O

hihi jaaaa ik zie het ook helemaal voor me! Je ideeen ga ik gebruiken voor de volgende. Zondag moet er ook weer eentje klaar zijn en dan dinsdag nog twee. Kortom ik blijf lekker aan het tobben ;)

groeten, Bianca
TAART in huis

8

Super mooi ;)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

9

Ohhhh....die is leuk!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

10

Heel erg leuk geworden!

11

errug leuk ;)

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

12

Jeetje wat gaaf. Ziet er super uit. Succes met de rest van je taarten.

13

Blijf tobben: superleuk!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

14

echt heel leuk

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

15

Beide tobbes zijn geweldig! Maar dat je leuke taarten maakt, weet ik al wat langer dan vandaag ;)
Dit zou ook bij de familie goed in de smaak vallen met de kerstdagen...
Vind het idee van kwebbeltje ook wel erg leuk! Kan me dat idd al helemaal voor de geest halen!

Ieder moment is een taartmoment
Groetjes, Harriët

16

en... heb je hem al gemaakt????

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

17

Oh echt super leuk!

18

kwebbeltje schreef:

en... heb je hem al gemaakt????

ja ik zal hem zo ff plaatsen.. wel een snelle versie gemaakt (vanwege drukte)..

groeten, Bianca
TAART in huis

19

heel mooi!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

20

Superleuke taart!

21

Echt heel leuk.
Een supersimpele tip voor je kerstboompje: ik zeg poedersuiker! let it snow let it snow let it snow!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!