1

Onderwerp: Oh wat ben ik trots op mijn eerste boetseertaart

Ik had beslag over dus ik bedacht dat ik wel even een cake kon decoreren want we gingen op visite bij vrienden. Deze gevuld met aardbeienjam. (ik had niet genoeg tijd voor bbr en ik vond het oefenen met decoreren belangrijker dan de vulling).

En toen ik al die mooie pinguins en kerstbomen voorbij zag komen op het forum wilde ik die natuurlijk ook oefenen! En ik vind dat het goed gelukt is voor een eerste boetseersel. Ik heb elk onderdeel eerlijk gejat van mensen van dit forum (waarvoor dank!!!) en de dingen die ik leuk vond samen op een taart gezet. Alleen omdat ik de cake gebakken had in een broodblik dat dus taps toeloopt ging het lint er natuurlijk niet mooi rond. Ach... weer wat geleerd ;-)

http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=77644&g2_serialNumber=2

En een close-up van de kerstboom, ik heb een howto gevonden op internet of op het forum, dat weet ik niet meer. Volgende keer wordt hij vast nog mooier.

http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=77639&g2_serialNumber=2

Alles bij elkaar ben ik 2 uur bezig geweest met het decoreren (meer tijd had ik ook echt niet) en ik vond het alles meevallen.

Alvast bedankt voor het kijken.

Groetjes, Cindy

2

Re: Oh wat ben ik trots op mijn eerste boetseertaart

heeel erg leuk

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Leuk zeg! Goed voor de eerste keer boetseren

4

Nice!!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

Erg leuk! Ja die kerstboom had ik ook gezien :D leuk he ;)

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

6

Je mag trots zijn, het is een hele leuke taart geworden!

7

heel leuk geworden!

8

Hele leuke taart zeg!

9

Bedankt voor de goede tips en voor de complimenten natuurlijk! Ik ga de broodplank er zeker opleggen na het bakken en de hoeveelheid beslag afwegen.

Groetjes, Cindy

10

leuk geworden

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

11

leuke boetseersels