1

Onderwerp: Voorstellen dan maar

Hoi allemaal,

Ik heb op een verjaardag een heerlijk lekker zelf gemaakte taart gehad. Aangezien ik al langer muffins maak en koekjes en andere gebak probeer te maken, had ik van de week in gedachte om ook maar eens zo een taart te proberen. Was aardig gelukt met het geen wat ik op dat moment thuis had. Ik ga zelf naar school, dan wel avond school en ben dringend op zoek naar een baan. Net ontslagen, te duur, en niet willen werken op de zaterdagnacht aangezien dat de enige nacht is dat mijn vriend thuis is. ( Traint de rest van de week 11 x in de week in eindhoven schoonspringen) Sochtends veel uren dat ik niet veel te doen heb en aangezien ik zware adhd heb is het wel belangrijk dat ik wat te doen heb en even me andere hobby uitvoeren, snowboarden, gaat erg lastig hier in Almere haha. Dus besloten om me maar eens meer te verdiepen in bakken en begin dus met het bakken van taart. Deze week nog 1 maken. Benieuwd hoe dat verloopt hoop iets beter dan de vorige.

Veel bak plezier nog en hoop dat ik nog veel kan leren van jullie.

Groeten.

Pas op! beginner

2

Re: Voorstellen dan maar

Vanuit Otterlo een hartelijk welkom Laraw en dat je nog veel mag bakken (en showen!) ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

3

Re: Voorstellen dan maar

welkom op het  forum

groetjes Jolien