Onderwerp: Kerstcuppies voor op het werk
Mijn dochter moet 2e kerstdag werken en wil cc's uitdelen. Dus vandaag samen aan de fr
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kerstcuppies voor op het werk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn dochter moet 2e kerstdag werken en wil cc's uitdelen. Dus vandaag samen aan de fr
O Heerlijk!!! Jingle bells.... ze zijn prachtig! helemaal kerst!!!!
gr. Nicolette
superleuke cupcaketjes, netjes gedaan hoor.
Gr. Bianca
wow zo mooi erg leuk
Boska schreef:Mijn dochter moet 2e kerstdag werken en wil cc's uitdelen. Dus vandaag samen aan de fr
www.spullenvoorjetaart.nl www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.
Helemaal in de kerstsfeer! Daar ga je automatisch kerstliedjes van zingen
.
Mooi gedaan hoor. Ik vind Rudolf zo schattig.
Groetjes Maris
Bedankt voor jullie reacties, ik vind ze zelf ook zo leuk 
Wat een ontzettend leuk geheel! 
Hoi!
Ze zijn echt super mooi! Mag ik vragen hoe je ze hebt ingevroren? En hoe je ze laat ontdooien?
Gewoon in een plastic doos met een deksel. Ontdooien hoeft niet perse in de koelkast, ik zet ze altijd gewoon op het aanrecht zonder deksel dan kan de marsepein drogen.
Vind ze super leuk geworden!
mooie cc's
Wat een leuk idee!
Mijn man moet ook 2e kerst werken en ik denk dat zijn collega's best blij zijn met een lekkere cc!
Prachtig zeg, mooie kleuren combinaties zo en strak!
hele mooie cupcakes!
Leuk gedaan
Haar collega's zullen het ongetwijfeld ook heel leuk vinden!
heel leuk gemaakt! rood en groen blijft het toch goed doen met de kerst!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kerstcuppies voor op het werk