1

Onderwerp: Resultaat Workshop bij Susana

Afgelopen zaterdag heb ik een  heeeel gezellige (bijna prive-)workshop Stapeltaart bij Susana in Utrecht gevolgd..

1 ding heb ik in ieder geval geleerd: Van te voren bedenken waar mn taart voor is.. ;) Ik had echt totaal geen 'inspiratie'...

Uiteindelijk is hij wel goed gelukt, gelukkig ;) Behalve dat de bloemen die ik als topper wilde gebruiken, en die prachtig waren, heel mooi gelukt, heel mooi gedroogd.. n

2

Re: Resultaat Workshop bij Susana

Mooi hoor!!
Jammer van je bloem..

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

3

Toch een heel mooi stapeltje geworden!!!

Ik ga er volgende week naartoe, prinsessentaart maken en die week erop voor een oud&nieuwproject :D

Groetjes, Linda

Groetjes, Linda

4

linda78 schreef:

Toch een heel mooi stapeltje geworden!!!

Ik ga er volgende week naartoe, prinsessentaart maken en die week erop voor een oud&nieuwproject :D

Groetjes, Linda

Leuk.. :) Ben je al eerder geweest? Veel plezier!!

5

Eerste keer, ik ben nog maar een paar weken bezig...... alleen workshops choco gehad, ook niet helemaal vervelend hoor! haha!!

Groetjes, Linda

6

Heel leuk gedaan en nu verslaafd aan de taarten,ik wel na de eerste workshop :)

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

Oh oh, heb ik hem laten verschuiven? Hij is wel erg leuk geworden, jammer dat die bloemen niet wilden. En belangrijker, hij was lekker!

I love cake

8

Lisje schreef:

Oh oh, heb ik hem laten verschuiven? Hij is wel erg leuk geworden, jammer dat die bloemen niet wilden. En belangrijker, hij was lekker!

Nee hoor.. ;) Ik denk dat ik het zelf heb gedaan bij een stoplicht ofzo.. ;)

9

Eerst maar eens zien hoe die van mij uit de vriezer komt! hahaha

I love cake

10

Denk dat het wel goed komt hoor..  zolang je hem maar niet te snel laat ontdooien.. En anders heb je de foto's nog ;)

11

Hoi dames,

Oh liesje wat jammer dat je bloemen stuk zijn gegaan, volgende keer een beetje suikerwater op smeren om ze aan elkaar te lijmen!!
Ik vond  het heel gezellig dat jullie er waren :Y

En nu afwachten wat Justin van jou taart vindt :) Lisje, rustig laten ontdooien dan komt het helemaal goed!

@ Linda78, tot volgende week ;)