Onderwerp: Mijn bruidstaart
Hallo,
Dit is mijn eigen trouwtaart. Het was de eerste keer dat ik zoiets ging maken, dus het was best spannend.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn bruidstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Dit is mijn eigen trouwtaart. Het was de eerste keer dat ik zoiets ging maken, dus het was best spannend.
Zo doet hij het
edit tirza, ik heb de foto even in het beginbericht gezet. bedankt voor het helpen van aleks
Mooi hoor. Zijn die kikkers geboetseerd of kant en klaar?
Ik ga in augustus ook mijn eigen bruidstaart maken. Was het erg stressen??
Voor een eerste keer meteen 4 hoog, en voor je bruiloft... wauw, dat is wel dapper hoor!
Leuk zo met die geinige topper er op!
En was hij ook lekker???
mooie strakke taart gemaakt... knap hoor met al die voorbereidingen en zenuwen van de grote dag... gefeliciteerd nog!!
gefelicitaart! En dat is wel heel erg knap zeg!!
Bedankt! Het was inderdaad erg stressen maar taart was lekker en wat belangijker was hij bleef staan. Elke laag was een andere smaak (voornamelijk met noten)
Kikkers heb ik zo kant en klaar op de kerst afdelijng bij Bijenkorf gekocht.
aleks, ik heb de foto in je eigen beginbericht gezet. Als je nu in dat bericht op bewerken klikt, kun je zien hoe je de volgende keer zelf je foto kunt invoegen of hoe je de code kunt gebruiken.
Mooie strakke taart en wat een leuke topper!!
En natuurlijk nog gefeliciteerd!!
Zo'n kant-en-klare topper is wel leuk. Het kan dus wel, hij staat ook erg leuk op de taart en ook van mijn kant GEFELICITEERD!!
Superleuke topper erbij zeg, echt humor En je taart is prachtig, meid, wat een hoge stapel, heel knap!! En van harte h
knap zeg, dat je zelf je eigen bruidstaart hebt gemaakt, terwijl het ook nog je eerste was gefeliciteerd
Knap gedaan zeg. En wat een leuke kikkers!
Bedankt allemaal!
Tirza bedankt voor het plaatsen van de foto!
knap gedaan hoor...en nog van harte!!
Het ziet er heel euk,zeker met het leuke kikkerstelletje er bovenop.
Gefeliciteerd nog!
Hihi, kijk het bruidskikkertje naar de bruidegom kijken. Heel erg mooi gemaakt! En jeetje mijn complimenten dat je zo een grote taart hebt kunnen maken tussen al het regelen door.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn bruidstaart