1

Onderwerp: een nepperd met ballen

Gisteren mocht ik ter promotie van de film, it's complicated in Tuschinksky bij de voorpremiere 500 versierde cupcakejes uitdelen (ze zaten ook nog allemaal in een zakje met wat reclame voor mezelf en een prijsvraag). Gelukkig had ik hulp voor het in zakjes stoppen, de strikjes er aan bevestigen etc. Het was namelijk best een werk. Al met al was het een erg leuke en geslaagde actie en heb ik heb veel leuke reacties gehad. Ik had ook nog in sneltreinvaart een dummie gemaakt om de tafel een beetje op te vrolijken. Vond het leuk om even de dummie te laten zien.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6ADO3KCW.jpg

Bedankt voor het kijken.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

Re: een nepperd met ballen

Wat een leuke ervaring!Ik hoop dat je er veel klanten aan over gaat houden!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

3

Leuke taart hoor! En 500 cc's... pfff wat een werk zal dat geweest zijn. Maar super dat je je kaartjes erbij kon doen.

4

wat een leuke kans zeg.....taart ziet er leuk uit..maar wat ligt er bovenop?? kan het niet goed zien of het een engeltje is?????

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

Ha, ha, dat is inderdaad een engeltje die ligt op wat kerstballen en zilveren hulstblaadjes...
Ik vond het ook erg leuk. Had opeens universal pictures aan de lijn of ik niet wat kon verzinnen voor de promotie voor hun film... tuurlijk kan dat.. helemaal in Tuschinsky, toch echt het filmtheater in Amsterdam.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

6

Loopt het al storm met opdrachten en bestellingen ;) ???
De taart ziet er prachtig uit!

7

Heel mooi gedaan,toppie!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl