Onderwerp: koekjes kerstboom
met de uitstekers van wilton. Zo leuk om met de kids te maken alleen jammer dat je de glitters niet ziet op de foto, want daar zit ie vol mee.

Groetjes Inge
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koekjes kerstboom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
met de uitstekers van wilton. Zo leuk om met de kids te maken alleen jammer dat je de glitters niet ziet op de foto, want daar zit ie vol mee.

Groetjes Inge
zo wat is die gaaf zeg echt heel mooi
Wat leuk gedaan zeg! En heb je dat engeltje ook zelf gemaakt? Vind het een heel mooi geheel.
Groetjes Maris
het ziet er echt superleuk uit geloof dat deze uitstekerset ook maar op mijn verlanglijst van 8 meter gaat 
wat leuk zeg, ook die kerstengel boven op
Wow dat is een gave kerstboom zeg! Heel mooi gemaakt.
wauw leuk leuk...................die wil ik ook nog maken voor de feestdagen...
Welke koekjesrecept heb je gebruikt ?? En hoe bewaar je m ? Blijft ie wel goed denk je...niet taai ofzo...
Denk dat ik morgen/overmorgen aan de slag ga...
wauw leuk leuk...................die wil ik ook nog maken voor de feestdagen...
Welke koekjesrecept heb je gebruikt ?? En hoe bewaar je m ? Blijft ie wel goed denk je...niet taai ofzo...
Denk dat ik morgen/overmorgen aan de slag ga...
Ik heb het recept van deze site gebruikt (200 boter en suiker, 400 meel, 1 ei) deze is voor de decoratie, dus hij zal vast taai worden...volgende week gaan we er nog een maken voor de opeet maar dan met botercreme dat vinden wij lekkerder.
Het engeltje is van de xenos !
Jeetje wat ontzettend leuk gemaakt zeg die koekjes kerstboom!! Super leuk
wat ontzettend gaaf en hij is best groot! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koekjes kerstboom