1

Onderwerp: hoeveel kookpudding in de bavaroise

Ik vraag me af hoeveel kookpudding jullie in de bavaroisemix (van de webshop) doen? Ik kan het niet vinden (ook niet met de zoekfunctie) en ik had de smaken al lekker in huis gehaald.

Ik hoor het graag :Y

Groetjes, Linda

2

Re: hoeveel kookpudding in de bavaroise

huh :S ?
De bavaroismix gaat toch met slagroom?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

mix/water/slagroom idd maar dan een smaakmaker..... en als smaakmaker had ik vanille/framboos/banaan in gedachten (niet allemaal tegelijk overigens ;)) Kan het dan ook zonder smaakmaker? Er kan ook vers fruit door staat er.

Groetjes, Linda

4

Je moet er dan in ieder geval geen kookpudding doordoen, want dat wordt zonder koken niet gaar en dan heb je dus vies poeder in je vulling. Je kunt eventueel wel wat saromapoeder erdoor doen voor de smaak, maar ook dat zou ik je eigenlijk niet aanraden omdat dat ook weer bindend is en je bavoroismix ook, dus dan krijg je misschien wel beton als vulling...
Wat dan wel:
smaakessence, patidess (webshop :P), jam, ipv water limonadesiroop, likeur, gepureerde vruchten/vruchtensap, koffie...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Ok, ik dacht dat ik ergens had gelezen dat die pudding er doorheen kon..... niet goed opgelet ;) thanx!

Die smaakessence, zijn dat die flesjes van baukje bij de supermarkt? Die kan ik niet vinden op de webshop iig.

Groetjes, Linda