1 Laatst bewerkt door missnicd (13-12-2009 20:50)

Onderwerp: Jullie mening: Droomtuin

Hallo,
ik heb een opdracht voor een droomtuin taart en klant wil graag geboetseerd. Ik ben hier echter niet zo heel goed in en moet nog heel veel verbeteren en leren. Nu vond ik ze zelf wel goed gelukt, maar manlief niet! Dus jullie mening over Iggle Piggle en Upsy Daisy:
http://i48.tinypic.com/okztox.jpg

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

2

Re: Jullie mening: Droomtuin

ik ken de droomtuin niet maar ze ziener erg leuk uit al zou ik persoonlijk de oogjes met wit marsepein en een klein zwart bolletje erin gedaan hebben

Ik vind ze op het eerste gezicht goed lijken, maar nu ik de poppetjes erbij heb gepakt zie ik dat Iggle piggle een iets te puntig hoord heeft en upsy daisy's hoofd heb je iets ronder gemaakt en ze is iets donkerder van huidskleur. De oogjes vind ik zelf mooier van een bolletje marsepein of fondant ipv stift. Ik gebruikte eerst ook een stift maar ben nu daarvan afgestapt.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

4

Ik vind ze leuk! zou alleen de oogjes ook met marsepein doen, en de rafeltjes aan de snijvlakken glad proberen te maken.

5

je foto is erg groot. ik heb je een mailtje gestuurd ;)

6 Laatst bewerkt door missnicd (13-12-2009 20:51)

Nathalie schreef:

je foto is erg groot. ik heb je een mailtje gestuurd ;)

Ow sorry, dacht dat het niet zo groot was:( Heb het nu nog een keer gedaan, precies zoals in de beschrijving, maar houd deze grootte!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!