Onderwerp: Gingerbreadhouse
Mijn zelfgemaakte gingerbreadhouse voor deze kerst. Officieel geen taart, maar toch...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gingerbreadhouse
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn zelfgemaakte gingerbreadhouse voor deze kerst. Officieel geen taart, maar toch...
ps: kerstboompje is van xenos
Moooooooooooooooooooooooooooi!
Vind 'em erg leuk. Mooi gedaan!
Leuk!
Ooh wat een leuke! Gingerbreadhouse staat ook op mijn to do list!
ooo wat leuk zeg
WOW!!! Supergaaf zeg! Heb je alle onderdelen zelf gebakken? Echt geweldig!! Die dakpannen! Ik ben diep onder de indruk!
(ik heb een pepparkokkarhuisje van de IKEA gekregen, hou het daar dit jaar maar bij denk ik zo
)
erg leuk moet de mijne nog in elkaar zetten
groetjes Jolien
dan hoor hij dus in de rubriek klein&fijn
mooi hoor,wil dit ook nog eens doen,wij hadden z'on ikea doosje ,die dus in duizend stukjes was 
heel leuk en mooi
Leuk hoor!!!
Geen taart nee maar daarom staat hij toch ook bij ''klein fijn cupcakes, koekjes en los suikerwerk'' ?:D haha
Eeerg leuk geworden trouwens
is hij gewoon echt van koek gemaakt?:P
Ik vind het huisje hartstikke leuk geworden. Ik heb van Wilton de kerstboom gekocht, koekjes in stervorm bakken en dan met icing op elkaar stapelen, lijkt me wel leuk om te maken. (Is in de aanbieding bij de webshop deze maand).
hij is echt leuk!!!! volgend jaar ga ik er 1 maken met me dochter is ze nu echt nog te klein voor
Superleuk gemaakt. Ik vind de kerstboom ook super. Ik zie dat je die zelfgekocht hebt, maar het brengt me wel op idee
Ik vind de kerstboom ook super. Ik zie dat je die zelfgekocht hebt, maar het brengt me wel op idee
Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
erg leuk
Helemaal leuk 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gingerbreadhouse