Onderwerp: Bjorn Borg, woezel en Pip, meisje meisjes taart, bedankt en 30 jaar et
Hier een hele parade van mij.
Een vriendin van mijn dochter wilde haar stage bedanken, zij wilde een variatie op een taart die ze al eens had gezien op mijn hyves.
Via via wilde iemand een taart voor haar zus die 30 werd, ook naar aanleiding van een taart die ze op hyves had gezien, 1 van mijn eerste taarten.
Esmee werd twee, haar moeder wilde een taart, als het maar wit met roze was, en hartjes e.d. en wilde wel een paisley relief erin. Het moest een echt meisjes-meisjes taart worden. Ze vond hem nog mooier dan ze had verwacht.
Mike werd 1 jaar, zijn moeder wilde een woezel en pip taart, mijn tweede puzzel nog maar, maar ik vind hem goed gelukt, al kan er nog wel dingetjes verbeterd worden, maar meer oefenen op puzzels.
Mijn zoon Mitchel word vandaag 17 jaar dus kon ik eindelijk de bjorn borg maken die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond. Met dank aan Jolanda Tielemans voor de tips en trucs en ideetjes natuurlijk.
Deze week heel druk met taarten maken, toen kreeg ik een smsje van mijn zoon dat hij toch ook nog wel een taart mee wilde nemen voor zijn stage. Eigenlijk niet zo veel tijd. Dus het is een eenvoudig winterse taart geworden, kon ik gelijk mijn nieuwe uitstekers eens gebruiken, het is een variant van een taart van Annette en Wietske uit de Mjam taart.
Dit was weer een rijtje van mij, morgen nog een mini bruidstaartje, en dan even een rustig weekje.