Onderwerp: Ik ook een website...bijna voor 99.9 procent af
Mijn website, dankzij de hulp van mijn broertje, is bijna af!
Hier en daar wat aanpassingen aan de teksten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Ik ook een website...bijna voor 99.9 procent af
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn website, dankzij de hulp van mijn broertje, is bijna af!
Hier en daar wat aanpassingen aan de teksten
leuke site!
ik mis alleen het onderwerp zelf!! nergens op de site wordt duidelijk om wat voor soort taarten het gaat, dan moet je al gaan lezen of doorklikken naar de foto's!
ik zou er voor kiezen om ook wat foto's op de website zelf te hebben, zodat mensen direct kunnen zien waar het om gaat!
Hey miranda84,
Bedankt voor je opmerkingen
Je hebt helemaal gelijk...
Foto op beginpagina (homepage) is in ieder geval wat duidelijker en meer info over de soort taart...staat genoteerd
Hier kan ik in ieder geval wel wat mee..
KuZz
Hoi Leuke site hoor, maaaarrre maak je ook gewone taarten of evt stapel taarten die zie ik nog niet staan, of heb ik hier overheen gekeken. Geboorte, huwelijk, kinder verjaardag, ik zou eerst een paar taarten hiervan maken (evt dummy's) zodat je wat meer keus hebt (de 18+) is al uitgebreidt erg leuk maar ik neem aan dat het niet de bedoeling is om hier de nadruk op te leggen
Hey Yvonne,
Er staan enkele foto's van "gewone taarten" onderaan de pagina van taarten kan je de link er naar toe vinden...misschien moet de link hoger komen
Er komen nog meer foto's bij...maar ze moeten nog bewerkt worden. (achtergrond en watermerkje)
Ook met jouw opmerkingen kan ik wat mee...
Thanx.
KuZz
leuke site, maar 1 schrijffoutje zag ik zo gauw
U kunt telefonisch of per email u wensen bekendmaken
de tweede u, bij u wensen dus, moet toch uw zijn?
jep Naiobo...je hebt helemaal gelijk!
Leuke site
Ook 1 spelfoutje:
Na het vullen wordt de taart bekleedt en gedecoreerd met marsepein.
Bekleed is zonder "t"
Succes!
ach... als we dan toch van de spelfouten zijn, ga ik ook even extra neuzen....
- op de eerste pagina, doormiddel is niet 1 woord, dus door middel... etc
- nu ik het verhaaltje nog een keer lees, het loopt niet lekker... dit stukje:
Bij vragen of voor meer informatie over mijn taarten, kunt u doormiddel van de contactpagina contact met mij opnemen.
Ik zou het anders zeggen, iets van: Voor meer informatie, vragen of bestellingen kunt u contact met mij opnemen via de contactpagina/ het contactformulier.
MultiCake is geen bedrijf, aanbod is op hobbybasis.
en ik zou voor aanbod 'het' neerzetten.
wie ben ik: Nieuwe hobby, de hobby is niet nieuw, alleen voor jou was hij nieuw op dat moment. zou ik aanpassen.
gelegenheid om een taart te maken... ik neem aan dat je wilt oproepen tot bestellen, maar jij maakt de taart, dus dan kun je beter zeggen 'er is altijd wel een gelegenheid voor taart' oid
daaronder, over de trakatie doosjes, ik en zelf is dubbel op, ik zou 'zelf' weg halen.
bij de interesse voor een taart, zou ik 'dan' weghalen.
ik stop nu, want misschien vind je het wel heel vervelend dat ik zo zit te zeuren
mocht je zoiets hebben, zeur maar door, dan lees d=ik dat wel en ga ik nog even verder neuzen
Ik ben tog echt in nederland geboren...
Nou eigenlijk is het m'n broertje z'n schuld (straat-taal tog..)
Nee hoor...kom maar op met alle spelfouten en op - aanmerkingen...
Zo leren we wat van elkaar...
Dusse Tirza....You go girl!!
KuZz
p.s we zullen het behoorlijk druk gaan krijgen, morgenavond, met het updaten / aanpassen van de site
ok, hihi, prima! ik ga of morgenochtend of vrijdag weer even checken dan. en ik weet t, die straattaal oid neem je snel over... mijn vriend is surinaams en bij mij floepen er af en toe van die kromme surinaamse zinnen uit... 'ik moet nog even creme zetten' shame on me...
Wheheheh...ik ken het, ben zelf surinaams/hindoestaans...
Dusse...check jij me site dan
Dan regel ik die fouten wel...
KuZz
waaaaahhhhhahahaha mi sabi toch....
mn late dienst is een beetje boel uitgelopen en was zwaarder dan verwacht, dus het wordt morgen
No spang, mi goedoe...komt goed tog
gelukkig!! anders had ik een tyuri voor je gezet
Mang!!! Tyuri
here goes...
ga weer verder waar ik gebleven was
* Wie ben ik:
- een komma na geboortebedankjes
*taarten:
- na het vullen wordt de taart bekleedt. het onderwerp plus werkwoorden is, de taart wordt bekleed. dus de t achter bekleedt moet weg.
- Eventueel naam of leeftijd en daarna mogelijkheden. Ik zou "eventueel" weg halen, de zin klopt beter zonder dat woord, omdat je vele mogelijkheden erachter zet.
- voor meer info over de vullingen... ik neem aan dat ze sowieso voor meer info je kunnen mailen of bellen, dus dan of vullingen weg, of die aanvullen met meer mogelijkheden. iets van: Voor meer info over vullingen, bekleding, idee
Slik!
Tirza...
JIJ BENT ECHT GOED!!!
Ik snap heel nu heel goed dat jij moderater bent (je bent scherp!!) ben jij toevalling ook in te huren als website beheerder / web-designer??
Ik ga nu met manlief ( broer is gezellig aan het wokken met vriendin) jou / jullie lijst afwerken....
ehm.... ben vandaag nog door mijn collega en forumlid SandraV op allerlei spel- en typefouten gewezen in een verslag misschien moet je haar inhuren!! ze is toch net klaar met dr studie!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Ik ook een website...bijna voor 99.9 procent af