1

Onderwerp: 35 cm bakblik vragen? en bruidstaart bakken

Heb net mijn pakket binnen en jeetje wat is ie 35cm groot zeg?

Ik heb ook een bloemnagel besteld, ga het daarmee proberen.

Heeft er iemand ervaring in het bakken van een 35 cm?
En hoeveel stukken haal je eruit, volgens de schema 33 maar hij lijkt zooooooo groot!!

Moet namelijk een 2 bruidsttaarten voor 150personen bakken, maar ben er niet uit hoeveel ik moet bakken ik dacht aan
deze komen los van elkaar
3x 35
1x 30
1x 20

en deze op standaard
1x35
1x30
1x28
1x26
1x 24
1x20

Hmm? snappen julie het nog?
Ikke niet..........

helluuupp

2

Re: 35 cm bakblik vragen? en bruidstaart bakken

in deze topic zie je een link voor snij schemes... http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=63744

als de eerste echt voor 150 mensen moet dan kom je te kort bij de 2de trouwens ook.. ik zou eerst een goede kijkje nemen bij de tabellen hier naast ;)

Bakken van een 35cm is niet veel anders als bij andere maten alleen et duurt natuurlijk wat langer.. normaal heb ik mij over gelijk op 170 staan.. maar met maten boven 30 cm.. doe ik et eerst op 150 voor +/- 20 min en dan pas 170-180

3

Moeten de taarten op standard dus de 2de taart echt allemaal verschillende maten zijn?  wat et makkelijkst zou zijn is 6x 30 cm. dan ben je 6 te kort.. maar er zijn bijna zeker 6 mensen bij de geen taart willen hahaha.. dat is iig veel beter is +/- 20 stukken te kort.

Voor de eerste zou ik 2,2,2 doen... 2x 35, 2x,30, en 2x 26 (et liefst 25 maar met 26 kom je precies op 150 uit)

4

Bedankt  Canadesje!

Hmm dew 1ste moet een 3 stapel worden en 2 ernaast is voor 140 personen

En de 2de moest ongeveer voo 150 personen worden en die mag op op een standaard 5 of 6 lagen? eventueel mochten er aansnijtaarten komen die dan niet un de zaal staan. Snap je me nog?

Wat zou jij doen?
Of jullie?

Thanks

5

Voor de eerste dan 3x 35, 1x30, 1x25 (of 26/24)  staat mooier als een stapen van 35-30-20

Waat voor sort standard is et ??? moet je echt verschillende maten gebruiken?  Persoonelijk zou ik et simple houden als et kan en allemaal etzelfde maat taart gebruiken maar dat hang ook van de standard af.

6 Laatst bewerkt door nesie (12-12-2009 23:20)

Hoi hoi ,

Voor de eerste  moet zo als de foto hieronder en dan 2 ernaast

http://www.mijnalbum.nl/Foto-R37WEQG4-D.jpg

En de 2de bruidstaart komt op de standaard  6 lagen uit de webshop en het maakte de bruid niet uit hoe de maten waren!

Maar ik weet het echt even niet hoor!

7

Hmm nog iemand tips?