Onderwerp: zelf mmf maken of die uit de webshop pakken
Wat is handiger/beter/lekkerder zelf mmf maken of is die uit de webshop net zo lekker en goed te bewerken?wie heeft hier al eens mee gewerkt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » zelf mmf maken of die uit de webshop pakken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat is handiger/beter/lekkerder zelf mmf maken of is die uit de webshop net zo lekker en goed te bewerken?wie heeft hier al eens mee gewerkt?
Ik heb niet eerder uit de webshop mmf besteld, lijkt me wel handiger want je kan gelijk beginnen, maar ...
ik heb wel een aantal keren zelf mmf gemaakt en het is heel simpel te maken, alleen in het begin even een enorm plakkerig werkje haha.
Maar zeker wanneer je wil oefenen is zelf gemaakte mmf ideaal. Kost je haast niks en je kan er prima mee werken en oefenen en lukt het niet, dan niet getreurt, je maakt zo weer nieuwe.
Alleen 1 tip... koop voldoende poedersuiker, want er gaat wel heel veel poedersuiker doorheen
Mijn stem gaat uit na kopen in de webshop
met alle werk en de zooi vind ik zelf gemaakt helemaal niks.
En zelf gemaakt is niet eens goedkoper
Ik denk wel dat het een stuk goedkoper is! Met een stuk of 10 mm bekleed je zeker een hele taart en een zak mm kost een paar euro, dus je kan er heel lang mee doen en veel meer uithalen dan mmf uit de webshop.
Ik denk ook wel dat het goedkoper is, maar ik ben v
Ik denk ook wel dat het goedkoper is, maar ik ben v
Groetjes Mimi
Ik zou daar niet eens over gaan nadenken Gewoon kant en klaar kopen.
Veel te veel gedoe en troep om het zelf te maken (vind ik). Wat is er heerlijker dan een pakje binnenkrijgen en er meteen mee aan de slag te kunnen? In plaats van dat je eerst een tijd in de keuken moet knoeien en moet hopen dat het lukt
ik heb nooit iets zelf gemaakt met dit soort dingen.
Ik koop gewoon mixen enzo. Ben ook wel iemand die niet van dat geklieder houd en vind het ook te veel werk. Kant en klaar is meer voor Petra haha
oke ,en qau smaak is ie het zelfde als mm?
Ik heb ook nooit zelf MMF gemaakt dus ik weet niet hoe die smaakt. Maar ik vind de MMF van de shop heerlijk. En ook die hard prima uit. Ik gebruik eigenlijk zelden tylose omdat alles gewoon vanzelf hard wordt.
Eigenlijk moet je wel een keer mmf zelf maken!!!
Dan waardeer je het ZO ERG wanneer je je kant en klare thuisgestuurd krijgt!
Dat gevoel mag je niet missen!
Qua smaak: allebei lekker.
Dat gevoel mag je niet missen!Qua smaak: allebei lekker.
ha ha ha !!!!! En zo is het!
Dat gevoel mag je niet missen!Qua smaak: allebei lekker.
Inderdaad, eerst zelf maken, heel diep zuchten, in de kliko gooien en bestellen in de webshop.
Het is nog nooit mislukt bij mij en ik vind het ook eigenlijk niet zo'n gedoe...
Dus ik zeg, lekker zelf maken....
ik heb m vandaag voor het eerst zelf gemaakt. wat een vreemd spul is dat!!
het leek op een kauwgom waar je in had getrapt en die je nooit meer helemaal van je schoen krijgt... ik dacht ow, moet ik DAT op mijn taart smeren???
en n
heb de mm in huis dus ga binnekort eens proberen.
Vandaag zelf mmf gemaakt volgens recept van lonnes alleen wel 2x de hoeveelheid ik hield 1p mmf over.
Het was heel goed te doen, ik had wel mijn handen ingevet met crisco voor het kneden en het plakte daardoor nagenoeg niet.
wendy succes het lukt je vast
gr marjon (beginnende taartenmaakster)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » zelf mmf maken of die uit de webshop pakken