26

Re: Probeerseltje

Wat leuk!! Mooie kleurtjes ook.

27

Dat zijn nou echt lekker(e) vrolijke koekjes!!!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

28

patricia1980 schreef:

echt heel erg mooi geworden! Koekjes decoreren heb ik nog niet gedaan, maar als ik deze zo zie dan krijg ik er waanzinnig veel zin in! Gr Patricia

Precies mijn idee. Ben alleen bang dat het lang gaat duren voordat die van mij zo mooi zullen worden.

Supermooi!!

Groetjes Natalie

30

Super zeg!

Waar kun je zulke workshops volgen?

Groetjes Suus

31

Ik heb hem gevolgd bij Vivian van Sweetycake hier in Saasveld, maar dat is niet echt bij jou in de buurt... :/
Maar ik neem aan dat er in jouw regio ook wel wat te vinden is? En anders gewoon gaan proberen met de tips hier van het forum! :Y

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

32

Ooooh wat zijn ze l

"Begin de dag met een dansje..."

33

erg mooie koekjes geworden

34

Ik vind ze prachtig!

35

wat een gave koekjes!! Hoe heb je het gedaan en wat is het recept van icing??? Ik heb het al paar maal geprobeerd, maar doe denk ik toch iets verkeerds!!

his schreef:

Een tijdje geleden heb ik een workshop icing spuiten gevolgd, maar ik was er thuis nog niet aan toe gekomen. Gisteren was er eindelijk eens een zondag waarop we niks hadden en er ook geen taart gemaakt hoefde te worden, dus ik ben lekker aan het uitproberen geweest. Ik vind ze zelf best leuk geworden. Ik denk dat ik volgende week een nieuwe reeks maak voor in de kerstboom.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-D3ENUPJE.jpg

36

Wow, wat een mooie koekjes! Schitterend, ik moet toch ook maar eens koekjes decoreren gaan uitproberen. Ze zouden inderdaad zo in de kerstboom kunnen!

37

daanfreubel schreef:

wat een gave koekjes!! Hoe heb je het gedaan en wat is het recept van icing??? Ik heb het al paar maal geprobeerd, maar doe denk ik toch iets verkeerds!!

his schreef:

Een tijdje geleden heb ik een workshop icing spuiten gevolgd, maar ik was er thuis nog niet aan toe gekomen. Gisteren was er eindelijk eens een zondag waarop we niks hadden en er ook geen taart gemaakt hoefde te worden, dus ik ben lekker aan het uitproberen geweest. Ik vind ze zelf best leuk geworden. Ik denk dat ik volgende week een nieuwe reeks maak voor in de kerstboom.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-D3ENUPJE.jpg

Ik heb dit recept gebruikt:

Gebruiksaanwijzing voor het maken van Royal Icing:
Roer 10 gram gezeefd eiwitpoeder in 60 ml. gekookt afgekoeld water. Laat ca. 1 uur rusten. Zeef 500-800 gram poedersuiker en mix samen tot icing. Het is gereed als je pieken kunt trekken waarvan alleen de uiteinden omkrullen. Voeg meer water of suiker toe voor een stevigere of zachtere consistentie. Bewaar Royal Icing afgesloten om uitdroging te voorkomen.
Denk ook aan een smaakje!

Deze hoeveelheid heb ik in drie

38

Ik ben een beginner en wil via deze forum veel leren, maar wat voor icing heb je gebruikt? en heb je het zelf gekleurd met kleurstof, en de onderste laag hoe heb je dat zo netjes gekregen? ik vind het nogal een geknoei soms:-(
Groetjes, en erg mooi hoor wou ik ook nog effe gezegd hebben;-)

39

Die zien er supermooi uit Hiske!

Groetjes, Elly

40

Ge-wel-dig gedaan His!!
Ziet er

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

41

die zijn heel mooi geworden

42

Prachtig zeg :)

..: Liefs Ingrid :..

43

loetje schreef:

Ik ben een beginner en wil via deze forum veel leren, maar wat voor icing heb je gebruikt? en heb je het zelf gekleurd met kleurstof, en de onderste laag hoe heb je dat zo netjes gekregen? ik vind het nogal een geknoei soms:-(

Hoi Loetje, als je even de post boven je bekijkt dan zul je zien dat daar al een paar antwoorden op je vragen staan. ;)
En verder zou ik gewoon aan het zoeken gaan op deze site, er staat ontzettend veel informatie op en gewoon gaan proberen, al doende leert men... :Y

44

his schreef:
loetje schreef:

Hoi Loetje, als je even de post boven je bekijkt dan zul je zien dat daar al een paar antwoorden op je vragen staan. ;)
En verder zou ik gewoon aan het zoeken gaan op deze site, er staat ontzettend veel informatie op en gewoon gaan proberen, al doende leert men... :Y

Ik had niet goed gelezen hihihi was wat te snel met posten!
Alsnog bedankt!

groetjes LAura