26

Re: Chocolade baby

Wat een leuke mal! Het resultaat mag gezien worden, ik ga hem aan mijn verlanglijstje toevoegen (maar jammer genoeg is dat lijstje al 2 A4tjes lang) Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

27

hartstikke leuk! maar welke kleur heb je gebruikt? het is zo'n echte kleur!

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

28

Ik wilde het net met chocolade gaan doen voor iemand die niet van marsepein houd:)

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

29

sjakkie40 schreef:

hartstikke leuk! maar welke kleur heb je gebruikt? het is zo'n echte kleur!

Gewoon melkchocola

Dank je wel! Snel een keertje bestellen :)

wat een goed idee zeg!

Ik zeg gewoon op vreten hahhahaha

Groetjes Martine www.tinustaart.com

32

Mooi geworden met chcolade. Ik heb hem van de week gebruikt met marsepein en ik vond het moeilijk om er een baby uit te krijgen met de details zo goed zichtbaat. Bij die van jou is dat echt super gelukt.

33

Ja, ik heb hem ook besteld......ben heel benieuwd, leuk idee ook om aan mensen die net bevallen zijn kado te doen, als een taartje teveel is....is zo'n chocoladebaby ook geweldig zeg! Ik verheug me er al op om ermee aan de slag te gaan.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

34

zo gewldid zeg

35

zo geweldig ga hem gelijk ook bestellen

36

Mooi zeg, de kleur en die details!

anne-taarten schreef:

Ja, ik heb hem ook besteld......ben heel benieuwd, leuk idee ook om aan mensen die net bevallen zijn kado te doen, als een taartje teveel is....is zo'n chocoladebaby ook geweldig zeg! Ik verheug me er al op om ermee aan de slag te gaan.

Ook leuk als weggevertje voor de kraamvisite...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

37

wat een geweldig idee, nu ga ik 'm nog vaker gebruiken. goed idee voor 5 dec.

38

Leuk idee zeg, ga ik ook proberen :lol:

Printje op ouwel of frosty nodig? Mail me even!

39

Wat een lief en hmmmm lekker baby :D

Wat een moppie!
Ik vind het mooier dan met marsepein.

41

Dat is echt een leuk idee zeg, ik heb die mal ook en moet voor eind december een dooptaart maken, met een baby erop. Denk dat ik ook maar eens ga oefenen een choco mal te maken :D

42

hij is echt geweldig.  maar als je nu de vorm vult met chocolade, is de baby dan volledig in chocolade, of is die hol?

43

http://i48.tinypic.com/2lmpir4.jpgdeze maakte ik met een vleugelmal van bien

44

Cakes by Petra schreef:

anne-taarten schreef:

vind ik ook! Ben er mee bezig, maar het is wel een tijdrovend klusje! Ik heb inmiddels een 5-ling, maar daar wel de hele middag over gedaan (met een boel wachten tussendoor natuurlijk..

45

tja.........ik heb helemaal niets met de babymal, maar dat je chocola in first impression kan gieten....dat vind ik dan wel weer erg leuk om te weten :D :D

Alles goed???? nee 3 fout

46

willeke k schreef:
Cakes by Petra schreef:

anne-taarten schreef:

vind ik ook! Ben er mee bezig, maar het is wel een tijdrovend klusje! Ik heb inmiddels een 5-ling, maar daar wel de hele middag over gedaan (met een boel wachten tussendoor natuurlijk..

Hoe lang moet je wachten tot de chocolade of fondant hard is?

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

47

connie11 schreef:
willeke k schreef:
Cakes by Petra schreef:

Ik zet 'm een half uurtje in het vriesvakje (met chocola, met fondant denk ik iets korter)

48

WOW..ga het ook eens proberen....

cake a day, takes the sorrow away!!!!

49 Laatst bewerkt door connie11 (11-12-2009 14:26)

willeke k schreef:
connie11 schreef:
willeke k schreef:

Ik zet 'm een half uurtje in het vriesvakje (met chocola, met fondant denk ik iets korter)

Ik heb 30 gram chocolade voor 1 baby gesmolten en een half uurtje in de diepvries gezet. (Zo kom je van de chocoladeletters af.....)

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

50

Hoi ,
Ondanks dat dit bericht al oud is,
heb ik een vraagje....
ik wil deze heel graag maken voor mijn dochter haar babyshower.

Van chocola....
Nu wil ik de haartje een beetje kleuren ...
waar kan ik dat het beste mee doen?

( ik ben echt een leek, heb nog nooit taarten gebakken of met chocola gewerkt :o  )

De baby heb ik al een paar keer geoefend...maar zou zo graag de haartjes willen kleuren en de wangetjes
hoop dat jullie mij kunnen helpen...
groetjes van een beginneling!